Tendinţa companiilor de a organiza programe team building în zilele libere ale angajaţilor trebuie să înceteze, pentru că nu aduce beneficii de creştere a productivităţii şi chiar poate afecta negativ nivelul de devotament profesional al angajaţilor.
„Organizarea de programe de team building pe parcursul zilelor de weekend reprezintă un fel de exercitare abuzivă a puterii de către manageri. Aceştia cred că astfel de programe sunt distractive şi nu vor să le organizeze în zilele lucrătoare, în care munca este «serioasă». Însă acest lucru denotă faptul că managerii nu iau în serios munca în echipă, ci o percep mai degrabă ca pe o distracţie şi de aceea astfel de intiţiative eşuează“, a spus Chris Nel, cofondator al Quest Leadership Ltd., o reţea de facilitatori din Europa care livrează programe de leadership development, consultanţă, training şi coaching. El a fost prezent ieri la Bucureşti, la un eveniment aniversar organizat de firma de training şi consultanţă Human Invest. În opinia lui Chris Nel, managerii din companii ar trebui să aprecieze mai mult eforturile oamenilor care participă la programele menite să îmbunătăţească munca în echipă şi să nu mai investească în activităţi care nu le aduc valoare.