Generaţia tinerilor născuţi în perioada 1980-2000, aşa-numiţii „millenials“, a devenit o „forţă economică“ şi în România şi obligă companiile din diferite sectoare ale economiei să accelereze adopţia de soluţii digitale pentru a îi putea câştiga drept clienţi.
„Ei, care sunt copiii Facebook, ai Twitter, ai click-urilor, ai cumpărării de pe internet, au devenit o forţă economică. Au început să producă, să aibă salarii, au devenit o forţă economică. Au putere de a cheltui. Sunt nişte oameni care sunt produsul tehnologiei. Este important să reţinem acest lucru pentru că de foarte multe ori noi nu luăm în calcul acest lucru şi gândim în paradigme învechite“, a declarat Sorin Mîndruţescu, country manager al Oracle România, subsidiara locală a gigantului IT american.
„În momentul în care ai o forţă economică - un produs al tehnologiei care se şi manifestă prin tehnologie - ca obicei de cumpărare, de existenţă online şi aşa mai departe - companiile trebuie să răspundă acestui context. Adică un retailer care în ziua de astăzi nu vinde online este out of business. Acum 5-7 ani de zile era ceva „nice to have“, acum eşti out of the busines. S-a schimbat fundamentul în business.“