Profesii

Un nou scandal în mediul online. Cum ajung vedetele să aibă milioane de fani pe reţelele de socializare

Un nou scandal în mediul online. Cum ajung vedetele să...

Autor: Andra Stroe, Business Magazin

31.01.2018, 17:11 500

După scandalul dintre vloggeriţa care a cerut cazare gratuită la un hotel şi patronul locaţiei respective, noi acuzaţii s-au iscat în mediul online.

De data aceasta, discuţiile se mută pe Twiter, şi sunt implicate vedetele care plătesc diverse firme pentru a-şi mări numărul de urmăritori.

Paul Hollywood şi James Cracknell sunt doar doi dintre cei peste 200,000 de clienţi ai companiei americane Devumi, care se pare că ar primi bani din partea acestora pentru a le spori numărul de urmăritori pe Twiter.

Potrivit MailOnline, o anchetă a New York Times a scos la iveală faptul că multe vedete au apelat la serviciile companiei Devumi. Printre acestea se numără şi juratul show-ului de televiziune „The Great British Bake Off”, Paul Hollywood, în vârstă de 51 de ani. După ce a fost contactat de New York Times în legătură cu această informaţie, Hollywood şi-a şters imediat contul. Acesta avea peste 600,000 de urmăritori, în comparaţie cu celălalt jurat al show-ului, Prue Leith, care are doar 20,000.

Citiţi continuarea pe BusinessMagazin

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO