Profesii

Un salariu pe zi în România. Cât câştigă un specialist în marketing digital

Un salariu pe zi în România. Cât câştigă un...

Autor: Adelina Mihai

25.12.2018, 14:00 5242

Un tânăr aflat la început de carieră în domeniul marketingului digital (cu experienţă de cel mult doi ani) primeşte un salariu lunar de aproximativ 2.900 de lei net pe lună, potrivit Paylab.ro, comparatorul salarial lansat de platforma de recrutare online eJobs.ro. 

”Cele mai multe joburi pentru această poziţie sunt scoase în Bucureşti, motiv pentru care salariile din Capitală sunt cele mai mari din ţară şi depăşesc media naţională cu mai mult de 200 de lei – un specialist în marketing online câştigând aproape 3.200 de lei, net, pe lună. Sunt secondaţi de cei din Vestul şi Centrul ţării, respectiv din Cluj-Napoca, Oradea, Târgu Mureş, Braşov şi Sibiu, care au venituri lunare de 2.800 de lei”, susţin reprezentanţii eJobs.

Urmează cei din Timişoara şi Arad, cu 2.747 de lei, pe lună şi cei din Constanţa şi Galaţi, cu 2.720 de lei, lunar. Estul ţării este, şi în acest domeniu, una dintre regiunile cel mai puţin ofertante la capitolul salarii. Astfel, un specialist în marketing digital care lucrează în Iaşi câştigă puţin peste 2.500 de lei, mai puţin decât unul dintr-un oraş mai mic, dar mai apropiat de Bucureşti, precum Ploieştiul, unde media salarială pentru această poziţie este de 2.683 de lei, lunar.

Printre sarcinile de serviciu ale unui specialist în marketing digital se află dezvoltarea strategiilor de marketing digital şi distribuirea, online, a mesajelor promoţionale de marketing către clienţi, cu scopul de a genera trafic şi de a atrage noi clienţi prin această modalitate. În plus, un specialist în marketing digital este responsabil de planificarea, dezvoltarea şi implementarea strategiilor de marketing pe Internet pentru a promova produsele sau serviciile organizaţiei prin email, motoare de căutare sau reţele sociale. De asemenea, acesta analizează datele de trafic online şi caută metode de a optimiza cheltuielile de marketing online şi de creştere a performanţei campaniilor online de marketing. Totodată, un astfel de specialist supraveghează dezvoltarea conţinutului online şi al materialelor publicate de companie, de la newslettere şi reviste online până la articolele publicate pe site-ul sau blogul companiei sau la postările de pe social media.

În funcţie de compania pentru care lucrează, veniturile lunare ale acestora pot fi completate de pachete de beneficii precum asigurare medicală privată, reduceri la produse şi servicii sau tichete de masă, potrivit Paylab.ro.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO