Proprietăţi

La Suceava, un mall construit cu 20 mil. euro s-a vândut cu 800 de euro, echivalentul a 6 eurocenţi pe metrul pătrat

La Suceava, un mall construit cu 20 mil. euro s-a vândut...

Autor: Cristina Cuncea, Cristi Moga

13.11.2013, 11:23 6051

Grupul israelian GTC, care în vara acestui an a vândut mallul Galleria din Suceava, a publicat în raportul de activitate pentru primele nouă luni ale anului şi preţul la care a fost realizată tranzacţia: 800 de euro pentru proiectul cu o suprafaţă închiriabilă de 12.500 de metri pătraţi, echivalentul unui preţ de 6 eurocenţi pentru fiecare metru pătrat de mall.

În categoria “main events” (cele mai importante evenimente), grupul israelian notează că “în iulie 2013 o subsidiară a GTC a semnat un acord de vânzare a Galleria Suceava la un preţ de 800 de euro”.

În anunţ nu este precizat dacă firma care a preluat mallul şi-a asumat şi datoriile centrului comercial.

Investiţia în acest proiect s-a ridicat la circa 20 de milioane de euro, dar GTC nu a reuşit să impună conceptul Galleria în Suceava, oraş în care funcţionează două centre comerciale de dimensiuni mult mai mari – Iulius Mall şi Suceava Shopping City – care au atras cea mai mare parte a retailerilor dispuşi să deschidă magazine pentru cei aproximativ 90.000 de locuitori ai oraşului.

În lipsă de clienţi, chiriaşii mallului Galleria au început treptat să-şi închidă magazinele, anul acesta trăgând obloanele şi supermarketul Penny Market din cadrul proiectului.

GTC, dezvoltator care s-a făcut cunoscut în primul rând ca urmare a proiectelor de birouri dezvoltate în Bucureşti – Europe House, America House şi City Gate -, mai are în portofoliu două centre comerciale sub brandul Galleria în Buzău şi Piatra Neamţ.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO