Cosmeticele de lux sunt vândute în special în magazinele de profil precum Sephora, Douglas şi Marionnaud, însă există şi retaileri care au început să deschidă magazine monobrand
► Românii cheltuie anual circa 360 milioane de lei (80 mil. euro) pe parfumuri şi cosmetice de lux.
Lanţul de parfumerii Douglas a intrat pe piaţa locală în toamna lui 2007 şi a ajuns astăzi la o reţea de 22 unităţi în 12 oraşe din ţară.
Cea mai nouă deschidere a companiei a avut loc la finalul săptămânii trecut în Bucureşti Mall, primul mall deschis în România. Acesta este acum cel mai mare magazin al reţelei şi măsoară 428 de metri pătraţi, fiind situat la etajul 1 al mallului. Acest magazin are în ofertă peste 10.000 de produse, atât parfumuri, cât şi produse de machiaj şi îngrijire.
Compania a intrat pe piaţa locală în 2007, cu o primă parfumerie în proiectul Promenada din Târgu-Mureş. Apoi, parfumeriile Douglas s-au extins în principalele oraşe din ţară, în frunte cu Capitala.