♦ Gala EY Entrepreneur of The Year are loc în fiecare an la Monaco şi câştigătorul galei din România va reprezenta ţara.
CompetiţIa EY Entrepreneur of the Year, care premiază cele mai inovatoare companii, poate ajuta antreprenorii să-şi crească reputaţia propriei companii şi să intre într-o comunitate formată din peste 1.000 de antreprenori la nivel mondial, a spus Alexandru Lupea, care este partener audit la EY România. Câştigătorul din România al ediţiei trecute a fost Horaţiu Ţepeş, CEO-ul Bilka.
„Prin intermediul competiţiei EY Entrepreneur Of the Year, program cu dimensiune naţională şi globală, antreprenorii cresc reputaţia companiei lor şi devin parte dintr-o comunitate de peste 200 de antreprenori la nivel local şi peste 1.000 la nivel global”, a spus el.
Premierea are loc în cadrul unei gale de trei zile, la Monte Carlo, unde se întâlnesc cu cei mai importanţi antreprenori din întreaga lume, CEO ai unor companii de top, investitori şi reprezentanţi ai instituţiilor financiare. Reprezentantul României, câştigătorul concursului EY Entrepreneur Of The Year din România are astfel, ocazia să ia legătura cu oameni de business relevanţi, cu care poate apoi continua dialogul în folosul afacerii lui.
„În plus, recunoaşterea publică a realizărilor antreprenoriale are loc printr-o amplă expunere media la nivel naţional şi internaţional, iar antreprenorii au acces la programele EY de training, precum Academia NextGen şi Entrepreneuarial Winning Women”, mai spune Alexandru Lupea.
Următoarea gală din România va avea loc în martie 2023, dar înscrierea participanţilor este deja deschisă din luna mai. Juriul este format din Iulian Stanciu, executive chairman eMag (Preşedintele juriului), Christina Verchere – CEO OMV Petrom, Zdenek Romanek – CEO Raiffeisen Bank, Vargha Moayed – business advisor şi fost UiPath Chief Strategy Officer, Adrian Mihai, CEO & cofondator Fan Courier şi Fady Chreih – CEO, Regina Maria. Criteriile de jurizare au în vedere patru zone: impact, spirit antreprenorial, scop şi direcţie strategică şi creştere.
„Din punctul de vedere al impactului, este important ca antreprenorii să aibă un impact pozitiv asupra clienţilor lor, să integreze practici sănătoase de mediu, sociale şi de guvernanţă (ESG) în strategia lor, având angajamente şi planuri de execuţie solide. În cadrul acestui criteriu se urmăreşte şi în ce măsură antreprenorul are în vedere diversitatea şi incluziunea în cadrul afacerii sale”, a mai spus Alexandru Lupea.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE