♦ Executivii de top ai Carrefour, Heineken, OMV sau IKEA, cei care conduc operaţiunile globale ale acestor multinaţionale care au încasări anuale similare cu PIB-ul unei ţări mici sau chiar medii, şi-au trecut în 2024 România pe lista „vizitelor de business“ ♦ Care a fost „misiunea“ lor?
„Ne-am bucurat să-i avem alături pe Alexandre Bompard (preşedinte şi director general al grupului Carrefour – n.red.) şi pe Laurent Vallée (secretar general şi director executiv pentru Europa de Nord în cadrul Carrefour – n.red.) în România. A fost o oportunite specială să discutăm despre viziunea noastră comună pentru viitorul Carrefour România, un viitor bazat pe inovaţie, transformare digitală şi cu focus pe o experienţă de client permanent îmbunătăţită“, a spus Gilles Ballot, CEO al operaţiunilor locale ale grupului francez.
Carrefour este una dintre marile companii ale lumii, cu afaceri anuale de peste 94 mld. euro, din care aproximativ 3,5 mld. euro sunt obţinute în România, unde grupul are circa 450 de magazine sub multiple formate.
„Această vizită ne-a oferit ocazia să prezentăm progresele făcute de echipa noastră în crearea ofertei locale de produse de calitate, în parteneriat cu producătorii români. Dar, mai ales, am reuşit să punem în valoare dezvoltarea accelerată a formatelor noastre de proximitate (Market şi Express), precum şi proiectul nostru principal din 2024 – integrarea magazinelor Cora în cadrul reţelei Carrefour România“, a mai declarat Gilles Ballot în luna octombrie într-o postare de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn.