Special

Cum arată calendarul celor mai importante Anuare ale ZF în următoarele 12 luni?

Cum arată calendarul celor mai importante Anuare ale ZF...
15.09.2014, 00:05 139

Octombrie 2014

Anuarul ZF Who’s Who in Business – Cei mai importanţi 1.000 de oameni din business, aflat la cea de-a şaptea ediţie, prezintă portretele şi biografiile a 1.000 de executivi de top şi antreprenori, punctează schimbările surprinzătoare de la vârful companiilor din ultimul an şi aduce în prim-plan şi o nouă generaţie de manageri. Mulţi dintre cei ajunşi în funcţiile de vârf din companii sunt tineri de până în 40 de ani, oameni care au învăţat ce înseamnă să conduci un business în plină criză, iar rezultatele muncii lor se văd mai ales în evoluţia pe care o au în clasamentul celor mai mari jucători de pe piaţa pe care activează.

Noiembrie 2014

În noiembrie 2014 va fi publicată a noua ediţie a Anuarului „Top 100 cele mai valoroase companii din România“, instrumentul prin care Ziarul Financiar măsoară, an de an, evoluţia valorii de piaţă a „perlelor“ din economia locală. Clasamentul din acest an va porni de la două premiere absolute înregistrate în 2013: Automobile Dacia (Renault) a devenit pentru prima dată cea mai mare companie din România după cifra de afaceri, detronând OMV Petrom SA. Pe de altă parte, compania controlată de grupul austriac OMV a raportat un profit record de peste un miliard de euro, cel mai mare înregistrat vreodată de o firmă locală.

Februarie 2015

Un proiect mai nou în portofoliul ZF,  anuarul Energie, care a avut trei ediţii până în prezent, prezintă valoarea proiectelor noi de producere a energiei puse în funcţiune în ultimul an şi tot ce ţine de domeniile petrolului, gazelor naturale şi energiei. Ce se întâmplă cu bursa de energie, unde este raiul eolienelor, care sunt judeţele care au atras cei mai mulţi bani din eoliene sau solare şi cum a devenit Marea Neagră cea mai mare miză din sectorul energetic, puteţi afla din acest catalog.

Martie 2015

Unul dintre anuarele cu tradiţie în portofoliul ZF, anuarul Top Tranzacţii reprezintă o radiografie a investiţiilor şi tranzacţiilor din economia autohtonă în ultimul an.

Anuarul este singurul instrument aflat la îndemâna mediului de afaceri, care analizează şi realizează un top al tranzacţiilor conform datelor financiare din piaţă. El arată practic cum se mişcă banii în România, în ce domenii există apetit pentru achiziţii, dar şi industriile de care se feresc investitorii.

Suplimentul Top MBA, care va ajunge în primăvara anului viitor la a noua ediţie, este singurul clasament al programelor de educaţie managerială oferit pe piaţa din România, care centralizează opiniile absolvenţilor din ultima serie a fiecărei şcoli de afaceri şi ierarhizează şcolile în funcţie de gradul de satisfacţie al absolvenţilor faţă de programul pe care l-au terminat. Aproape 5.000 de manageri au terminat cursurile unui MBA local până în prezent, iar piaţa creşte cu încă 200- 300 de manageri în fiecare an.

Aprilie 2015

Anuarul Logistică şi transporturi a fost lansat de ZF anul acesta pentru a completa portofoliul editorial cu o analiză dedicată unei pieţe de aproape 9 mld. euro. Transportul de mărfuri adună anual 6,5 miliarde de euro, iar cel de persoane în jur de 2 mld. euro, iar piaţa aceasta a venit după patru ani de creşteri. Transporturile au fost susţinute inclusiv de către companiile de logistică ce şi-au consolidat businessul şi au realizat investiţii în noi depozite şi centre logistice. Pe măsură ce costul transporturilor va creşte, tot mai multe companii vor decide în favoarea producţiei regionale, iar costurile reduse din România vor atrage noi investitori. Pentru a vedea cum a schimbat această efervescenţă piaţa românească de transport şi logistică, ZF a venit cu un nou produs pe piaţă, care va ajunge la numărul doi în primăvara anului viitor.

 Iunie 2015

Publicat pentru prima dată în 2006, anuarul Cei mai mari jucători din economie inventat de Ziarul Financiar surprinde cel mai bine în ce situaţie se află economia românească, mai ales că a „prins“ situaţia marilor companii atât în perioade de creştere economică, cât şi în anii de criză. Acest anuar cuprinde date despre primele 10 companii din aproape 80 de sectoare de activitate grupate pe 7 domenii profesionale: energie, construcţii şi real estate, industrie, bunuri de larg consum, IT&C, transporturi şi comerţ, servicii.

Anuarul PiaŢa auto va ajunge anul viitor la ediţia a patra. Lansat ca un produs destinat producătorilor şi distribuitorilor de maşini, de componente sau de sistme auto sau celor pasionaţi de domeniul auto, anuarul înfăţişează o imagine detaliată a industriei locale. Care sunt tendinţele şi potenţialul de creştere al industriei auto, dar şi care sunt avantajele şi dezavantajele unor investiţii în acest sector în România sunt doar câteva dintre întrebările ale căror răspunsuri se regăsesc în acest anuar.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO