Special

Gen Z. Tribe lifestyle: Mihai Panfil a dus brandul Origo şi în Dorobanţi, cu un nou concept, diferit de cel care a lansat businessul, în urmă cu aproape zece ani

Ca investiţie, 40% din suma totală au mers către echipamente de specialitate performante. Restul banilor a fost alocat pentru design custom şi alte detalii logistice pentru finalizarea proiectului. Galerie foto

Ca investiţie, 40% din suma totală au mers către echipamente de specialitate performante. Restul banilor a fost alocat pentru design custom şi alte detalii logistice pentru finalizarea proiectului. Galerie foto

Autor: Alina-Elena Vasiliu

17.11.2022, 17:30 177

Printre băutorii de cafea de specialitate, numele Origo nu trece niciodată neremarcat. Şi pentru că celebra cafenea din zona Izvor cucerise deja tot publicul avizat, fondatorul businessului a decis să mai facă un pas şi a mers cu un al doilea spaţiu, de data aceasta în Dorobanţi, tot în Bucureşti.

„Origo înseamnă «People of Specialty», barista şi oaspeţi - o comunitate de oameni creativi, educaţi, deschişi, curioşi care împărtăşesc experienţe şi poveşti de viaţă în timp ce savurează o cafea bună. Pentru Dorobanţi, am gândit un spaţiu care să răspundă unei nevoi specifice - aceea de a lua în mână punga de cafea. Am creat un spaţiu în care oaspetele degustă şi găseşte alături de barista cafeaua pe care să o prepare acasă, aşa cum îi place“, povesteşte Mihai Panfil, fondator şi managing partner la Origo.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO