• Leu / EUR4.9148
  • Leu / GBP5.5638
  • Leu / USD4.5152
Special

Gen Z. Tribe lifestyle: Mihai Panfil a dus brandul Origo şi în Dorobanţi, cu un nou concept, diferit de cel care a lansat businessul, în urmă cu aproape zece ani

Gen Z. Tribe lifestyle: Mihai Panfil a dus brandul Origo şi în Dorobanţi, cu un nou concept, diferit de cel care a lansat businessul, în urmă cu aproape zece ani

Ca investiţie, 40% din suma totală au mers către echipamente de specialitate performante. Restul banilor a fost alocat pentru design custom şi alte detalii logistice pentru finalizarea proiectului. Galerie foto

Autor: Alina-Elena Vasiliu

17.11.2022, 17:30 123

Printre băutorii de cafea de specialitate, numele Origo nu trece niciodată neremarcat. Şi pentru că celebra cafenea din zona Izvor cucerise deja tot publicul avizat, fondatorul businessului a decis să mai facă un pas şi a mers cu un al doilea spaţiu, de data aceasta în Dorobanţi, tot în Bucureşti.

„Origo înseamnă «People of Specialty», barista şi oaspeţi - o comunitate de oameni creativi, educaţi, deschişi, curioşi care împărtăşesc experienţe şi poveşti de viaţă în timp ce savurează o cafea bună. Pentru Dorobanţi, am gândit un spaţiu care să răspundă unei nevoi specifice - aceea de a lua în mână punga de cafea. Am creat un spaţiu în care oaspetele degustă şi găseşte alături de barista cafeaua pe care să o prepare acasă, aşa cum îi place“, povesteşte Mihai Panfil, fondator şi managing partner la Origo.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - astăzi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9148
Diferență: -0,1483
Ieri: 4.9221
Azi: 4.5152
Diferență: -0,6906
Ieri: 4.5466
Azi: 5.5638
Diferență: -0,6961
Ieri: 5.6028
Azi: 4.9264
Diferență: 0,5429
Ieri: 4.8998