Special

Sfaturi pentru ieşirea companiilor româneşti pe pieţele externe. „Când vă extindeţi pe alte pieţe, să aveţi temele făcute şi să cumpăraţi expertiză. Sunteţi în clasa a opta şi mergeţi într-o clasă de doctoranzi.“

Laura Toncescu (KPMG), Florin Talpeş (Bitdefender), Valentin Radu (Omniconvert) şi Burak Yildiran (Totalsoft) au discutat despre provocările şi soluţiile pentru expansiunea internaţională a companiilor româneşti.

Laura Toncescu (KPMG), Florin Talpeş (Bitdefender), Valentin Radu (Omniconvert) şi Burak Yildiran (Totalsoft) au discutat despre provocările şi soluţiile pentru expansiunea internaţională a companiilor româneşti.

Autor: Adelina Mihai

11.03.2019, 00:04 186

Antreprenorii români care vor să îşi internaţionalizeze afacerile trebuie să aibă o documentaţie solidă despre piaţa în care vor să se extindă, să se asigure că serviciile sau produsele lor rezolvă o problemă a clienţilor de acolo şi să cumpere expertiză acolo unde se simt vulnerabili, au spus antreprenorii şi oamenii de afaceri pre­zenţi la o dezbatere pe tema expansiunii in­ter­na­ţionale a com­paniilor româneşti în cadrul con­ferinţei anua­le organiza­te de firma de audit şi consultanţă KPMG în parteneriat cu ZF.

Spre exemplu, atunci când o companie românească din zona tehnologiei vrea să intre pe pieţele externe, în general se orientează spre pieţele mature, cum ar fi SUA, statele nordice sau Japonia, şi, de aceea, antreprenorii trebuie să caute cei mai buni furnizori de servicii pentru competenţele pe care nu le au în companie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO