Cultura unei corporaţii se menţine şi prin evenimente la care să poată participa toţi angajaţii, iar dacă la birou angajaţii vor merge pe rând, în limita birourilor, aceştia se vor putea întâlni în weekend.
Cristina Nedelcu şi Cristina Udăţeanu au investit 450.000 de euro într-o locaţie destinată evenimentelor corporate din proximitatea Bucureştiului, iar prin firma deţinută de amândouă, GoodStory, organizează evenimente corporate şi în alte locuri din ţară.
„Din martie până în iunie 2020 am avut compania închisă. După ce lucrurile s-au stabilizat şi a trecut panica am avut evenimente în format online. În paralel cu reluarea activităţii în format nou am dorit să ne diversificăm portofoliul şi am făcut un pas mare – am investit în propria locaţie de evenimente. Am găsit acel interval de 3-4 luni în care am căutat şi găsit locul pentru planurile pe termen mediu. E o locaţie la 40 km de Bucureşti, Elysion View, de 4000 mp, piscină, ieşire la lac. Voiam să avem locul nostru pentru team building“, a spus Cristina Nedelcu, cofondatoare a GoodStory.
Elysion View, spaţiul de evenimente, este construit pe malul lacului Gostilele (judeţul Călăraşi). În 2021, ca parte a strategiei de dezvoltare, GoodStory se focusează atât pe evenimentele private, cât şi pe evenimentele corporate, cu atât mai mult cu cât pentru cele corporate a dezvoltat pachete de team building care se vor desfăşura în propria locaţie.
„Anul 2021 înseamnă cumva o revenire la normalitate pentru noi, cei care organizăm evenimente. Anul 2021 înseamnă la evenimente fizice. Anul trecut întreaga piaţă a migrat către zona de evenimente online. Investiţia financiară a fost de 450.000 de euro. Următorul plan este de a avea un spaţiu indoor mai generos şi să construim un loc pentru a avea evenimente cu cazare în căsuţe individuale“, a spus Cristina Nedelcu.
Fondatoarele companiei de evenimente spun că acesta este primul loc pentru evenimente şi că există posibilitatea ca astfel de locaţii să fie deschise şi în proximitatea altor mari oraşe.
„Acesta este momentan primul nostru loc de evenimente, ne gândim şi la altele. Noi am căutat 4-5 luni locul actual şi am luat toate judeţele din proximitatea Bucureştiului. Şi înainte de pandemie principala cerinţă era pentru un loc unde să se poată organiza un eveniment de o zi, unde să se ajungă repede, în cel mult o oră, o oră şi jumătate iar la întoarcere să nu existe pericolul de blocaj. Lucrăm în plus cu furnizori din Bucureşti pe zona de food pentru catering“, a spus Cristina Nedelcu.
Ea explică faptul că acum sunt companii care investesc 20-30 de euro per invitat în cazul unui eveniment de team building, de dimineaţa până seara, fără cazare, dar şi altele care optează pentru evenimente în hoteluri de 4-5 stele cu cazare de 2 nopţi, program artistic.
„Acum spre exemplu multe companii profită de vară, de faptul că pot petrece mult timp afară. La toamnă nu ştim ce se va întâmpla“.
În plus, munca de acasă, sau chiar cea în mod hibrid vine cu noi provocări – faptul că la birou nu vor mai fi prezenţi toţi colegii în acelaşi timp.
„Companiile îşi lasă în continuare angajaţii să lucreze de acasă, dar ei simt nevoia să se vadă, să se cunoască, să colaboreze într-un alt mediu în afara celui legat de sarcinile de serviciu. Din acest moment cererile din partea companiilor sunt tot mai mari. Noi lucrăm 5-6 cereri pe săptămână, mult faţă de începutul anului. Mai toţi managerii realizează cât de important e să aduci toţi oamenii din companie la aceeaşi masă şi să le dai ocazia să se cunoască şi să vorbească altceva în afară de job. Vom vedea cum echipele se vor întâlni în formulă completă în astfel de evenimente deoarece la birou vor merge pe rând“, a spus fondatorul companei.