Supliment logistica

Danor Ionescu, CEO al Pall-Ex România: Investim în permanenţă, avem multe proiecte în dezvoltare: plata online, plata ramburs, Nexus Go ETA, pentru a asigura şi mai multă acurateţe în ce priveşte detaliile livrărilor şi fluiditatea serviciului de distribuţie.

Analiză. Pall-Ex mizează pe noi proiecte de dezvoltare. Danor Ionescu, CEO al Pall-Ex România, serviciu de curierat de marfă paletizată, spune că are în derulare noi investiţii pentru a continua expansiunea companiei

4 oct 2022 Autor: Bogdan Alecu

În ultimul an serviciul a ajuns la un volum de 1 milion de paleţi transportaţi. Acesta a înregistrat o creştere faţă de 2020, atât în 2021, cât şi în 2022. Piaţa creşte, vin fluxuri noi care reflectă creşterea comerţului electronic.

„În reţea numărul partenerilor creşte, avem acum 46, avem o cerere tot mai mare din partea partenerilor. Avem un profil pe care îl urmărim, depinde şi de zona acoperită - depozit, stivuitoare, sisteme de securitate - pentru a atrage în reţea cei mai buni parteneri. Avem patru huburi naţionale din care unul central la Sibiu. Avem la Bucureşti, Cluj, Bacău şi Sibiu, iar partenerii se duc la cel mai apropiat. Atunci când există o reticenţă, o scădere a volumelor - nu mai cumpără un camion întreg, ci paleţi. Noi am crescut cu 18% în 2020 şi 22% în 2021, iar anul acesta continuăm cu circa 20%. Cererea este tot mai mare pentru că vine cu eficienţă“, a spus Danor Ionescu, CEO al Pall-Ex România.

Lunar Pall-Ex are circa 5.500-6.000 de clienţi. El a explicat faptul că tot mai multe companii mizează pe eficienţă, astfel încât transportă mai puţină marfă, dar mai des.

„Situaţia actuală ne şi ajută - firmele trimit câte doi-trei paleţi şi noi creştem. Şi pe noi ne afectează însă preţul motorinei, lipsa şoferilor de camion, inflaţia, în condiţiile în care volumele sunt afectate“, a spus Danor Ionescu.

Lunar Pall-Ex are circa 5.500-6.000 de clienţi, sunt 30.000 de clienţi care au testat serviciul. „Creşterea de 50% a numărului clienţilor faţă de 2020 vine de la cererea pentru un transport expres - comandă mai puţin şi mai des“.

În plus, prin soluţiile de transport, Pall-Ex poate eficientiza transporturile prin consolidare, iar Danor Ionescu explică faptul că serviciul permite eli­mi­narea ineficienţelor şi reducerea nu­mă­rului  de camioane de pe şoselele naţionale cu până la 47% mai puţine tone/km.

„Investim în permanenţă, avem multe proiecte în dezvoltare: plata online, plata ramburs, Nexus Go ETA, pentru a asigura şi mai multă acurateţe în ce priveşte detaliile livrărilor şi fluiditatea serviciului de distribuţie. Digitalizăm activitatea, avansăm soluţii IT performante şi integrăm tehnologii noi, pentru a maximiza performanţa companiei noastre şi totodată a clienţilor care aleg să lucreze cu noi. Pall-Ex înseamnă o soluţie inovativă în piaţa de transport şi în continuare cei care aleg serviciile Pall-Ex rămân competitivi în raport cu propriii lor clienţi. Investim în transparenţă, vizibilitate, track and trace live, confirmare şi dovada livrării instantanee prin digitalizare/tehnologie şi procese responsabile“, a spus Danor Ionescu.