• Leu / EUR4.9477
  • Leu / GBP5.8810
  • Leu / USD4.7247
Supliment ZF Branduri românești

(P) O ÎMBRĂŢIŞARE DULCE PENTRU UN STROP DE FERICIRE

2 mar 2021 Autor: Publicitate

Măgura este prima mini prăjitură ambalată din ţara noastră, fiind şi acum un etalon al categoriei, recunoscută pentru blatul său pufos care aduce aminte de prăjiturile făcute în casă şi gustul său unic care te învăluie ca o îmbrătişare. 

Povestea Măgura începe în Bucureşti, în fabrica din şoseaua Viilor nr. 15, în anul 1979, în celebra Fabrică de Produse Zaharoase – Bucureşti. Aici produsele se făceau cu un grad foarte mare de manualitate, ceea ce făcea ca gustul mult iubitei mini prăjituri să fie atât de asemănător cu al unei prăjituri făcute în casă. 

În toţi aceşti ani, brandul Măgura s-a bucurat de apreciere în rândul consumatorilor şi acest fapt a plasat brandul pe primul loc în piaţa de mini prăjituri ambalate, înregistrând în prezent o cotă de piaţă în volum de 20.2%*, la o distanta considerabila fata de principalul competitor.

De-a lungul timpului, Măgura a fost extinsă în categorii complementare de produse de tip patiserie, precum: mini rulade, croissante, biscuiţi pufoşi şi mini prăjituri cu lapte proaspăt. Toate acestea au ca fundament acelaşi blat pufos, care a consacrat brandul de-a lungul timpului.

2020, în anul schimbărilor, brandul Măgura a îmbrăcat o haină nouă, o nouă identitate vizuală cu un aer proaspăt, modern, plin de vitalitate, de care s-au bucurat toate extensiile de produse. 

Măgura este îmbrăţişarea dulce a ingredientelor care îţi aduce un zâmbet pe buze,  îţi oferă acel strop de fericire care îţi poate face ziua mai frumoasă.

Măgura, îmbrăţişarea perfectă dintre blat pufos, creme delicioase şi glazură fină. Prăjiturica Prăjiturelelor.

 

Într-o piaţă dinamică şi competitivă, Măgura reuşeşte să rămână relevantă pentru iubitorii de mini prăjituri şi mini rulade ambalate, încântând generaţii de români atât pe teritoriul României, cât şi comunităţile de români din afara graniţelor: Spania, Italia, Marea Britanie, Danemarca, Ungaria şi, nu în ultimul rând, Moldova.

Şi pentru că Măgura este despre gustul pufos ca acasă, în reţeta produsului sunt selectate cu atenţie ingredientele de calitate, care alături de experienţa îndelungată asigură o continuitate gustului unic al produsului.

Gama Măgura Nor de Lapte, cea mai recent lansată în 2020, vine să completeze oferta de mini prăjituri şi să ofere celor mai pretenţioşi consumatori un produs proaspăt şi răcoritor de bun.

Laptele, ingredientul care stă la baza unei mini prăjituri refrigerate, plasează Măgura Nor de Lapte în vitrinele frigorifice alături de categoria de lactate, la o temperatură optimă de păstrare..

Bucură-te de îmbrăţişarea pufoasă a laptelui.

Măgura. O îmbrăţişare cu gust de distracţie o regăsim şi în marea categorie de croissante, acolo unde croissantul, ca soluţie de mic dejun, alături de o cafea aburindă sau ca înlocuitor rapid al unei mese, a prins rapid la consumatori.

Măgura şi-a făcut debutul în această piaţă în anul 2019, aducând sub un brand notoriu în piaţa de sweet snack o gamă de produse cu arome populare. Măgura Croissant Medi îşi propune să ofere un produs de calitate, cu un foitaj pufos şi cu un procent ridicat de cremă de 30%, acesta constituind un criteriu de calitate pentru categoria de croissante. Gama Măgura Croissant Medi se compune, pentru moment, din 3 sortimente: umplutură Cacao, umplutură Cacao şi Vanilie, umplutură Vişină şi Vanilie, la un gramaj mediu de 80g per bucată. Acest gramaj are ponderea cea mai ridicată în consum.

 

 

Măgura. Savoare cu parfum de îmbrătişare descoperim în extensiile de biscuiţi pufoşi Măgura Jaffa zmeură şi Măgura Jaffa portocale, unde cele mai populare umpluturi de tip jeleu se lasă învelite de un strat de ciocolată fină. Fie că este cu prietenii sau cu familia, la o cafea sau un ceai, Magura Jaffa este gustarea perfectă pentru un strop de fericire alături de cei dragi.

În 2021, Măgura va continua să îmbrăţişeze noi oportunităţi, pentru un strop de fericire în rândul consumatorilor.

Într-o perioadă plină de provocări, unde timpul petrecut alături de cei dragi este limitat, Măgura îşi propune să aducă bucurie în inima românilor printr-o prezenţă continuă la raft sau prin mediul online şi TV. În egală măsură, Măgura îşi propune să-şi mărească umbrela de produse, dezvoltând produse care au la bază un blat pufos sau consolidându-şi poziţia în categoriile în care este deja prezentă.

Sursa: Cotă de piaţă (volume) in categoria prăjituri ambalate, conform retail audit (Romania, 2020);  (© 2020, The Nielsen Company.)