Supliment ZF Branduri românești

(P) ROM, Senzaţii tari din 1964

26 feb 2021 Autor: Publicitate

Cu o tradiţie de peste 55 de ani, ROM este primul baton produs în România, care a devenit un simbol naţional, un brand reprezentativ pentru ţară şi poporul român.

 

Autenticitate

Purtând cu mândrie culorile tricolorului, ROM setează contextul originar al produsului şi punctează mândria naţională pe care o promovează încă de la începuturi şi continuă să o facă. Deşi, doar un brand de ciocolată, ROM este ambasadorul de nădejde la nivel internaţional, fiind considerat un simbol de ţară împreună cu produse cu puternic specific românesc, fiind des ales drept cadou autentic  reprezentativ pentru ţară.

ROM şi-a păstrat în timp autenticitatea şi valorile nu doar la nivel vizual prin tricolorul de pe ambalaj, ci şi la nivel de produs, fiind combinaţia de cremă cu aromă intensă de rom învelită în ciocolată amăruie, oferind consumatorilor senzaţii tari încă de la prima experienţă cu produsul. Experienţa de gust, personalitatea brand-ului şi emoţia puternică pe care o generează sunt atât de specifice românilor încât l-au facut imposibil de reprodus până la acest moment de către alţi jucători din piaţă.

 

Modernitate în tradiţie

Având această istorie bogată în spate provocarea este să conservi tradiţia dar să îl aduci în acelaşi timp în contemporaneitate. Lucru care nu este uşor, însă, nici greu, deoarece ROM este contemporan în toate manifestările lui.

Prin tonul provocator, curajos, ROM a păstrat o conversaţie deschisă pe teme actuale, importante pentru  românii de toate vârstele. A dat o “lecţie” de comunism tinerilor prin Campania din 2005 care ilustra realităţi ale vremurilor nu demult trecute într-o notă umoristică, a stârnit mândria naţională prin înlocuirea însemnelor naţionale româneşti cu drapelul SUA în ROM American în 2010 care a iscat numeroase reacţii şi cauze în social media care cereau tricolorul înapoi

.

 Bucharest not Budapest, în 2013, a adus în prim plan confuzia constantă care se face între cele două capitale în rândul străinilor cauzate de similarităţile fonetice.

ROM continuă să provoace mândria naţională prin acţiuni proactive şi reactive la realitatea care ne înconjoară, prin postări contextuale pe canalele de social media fiind foarte atent la ce se întâmplă în jur, fie prin campanii care încurajează manifestarea spiritului civic, precum Campania “Mergi la VOT” din 2019 când ROM a propus în cadrul alegerilor prezidenţiale un candidat fictiv menit să îi facă pe români să conştientizeze importanţa manifestării votului, punându-le în faţă oglinda societăţii în care trăim.

Campania a avut efectul aşteptat, i-a incitat pe români la conversaţie şi la acţiune. Şi în contextul pandemiei, în 2020, Rom a fost alături de românii de pretutindeni, punându-le la dispoziţie o platformă prin care românii îşi puteau oferi sprijinul moral şi mesaje de încurajare celor apropiaţi aflaţi în izolare în diferite colţuri ale lumii, #SuntemCuVoiOriundeAtiFi.

 

Inovaţie

ROM se păstrează tânăr şi relevant în continuare nu doar prin manifestare şi comunicare ci şi prin propunerile de produs pe care le-a lansat în ultimii ani: de la arome şi ingrediente noi în batoane aducând produse construite pe placul tinerilor, Rom Ciocolată Albă cu Arahide şi Caramel Sărat, la arome noi în prăjituri şi până la praline în formă unică de butoiaşe umplute cu cremă autentică rom sau lansarea Rom Buzz, napolitană crocantă cu multă cremă rom, care a marcat intrarea brand-ului într-o categorie nouă. Există o preocupare constantă de inovaţie, păstrând întotdeauna în minte coerenţa brand-ului.

ROM este despre români şi România, este ca “prima iubire ce nu se uită niciodată, cu reţeta sa nesofisticată, care nu promite mai mult decât oferă: senzaţii tari româneşti. Unicitatea sa venită din caracterul pur românesc, care îi este propriu şi de necopiat, îl face să fie şi mai puternic de la an la an.