• Leu / EUR4.9459
  • Leu / GBP5.7464
  • Leu / USD4.6730
Supliment ZF Dezvoltare în retailul modern
Traian Despa, construction manager la PENNY:  Timpul de aducere la maturitate a unui proiect de real estate este, în medie, de 27 de luni. Construcţia în sine durează mai puţin, cea mai lungă este perioada de obţinere a documentelor
Traian Despa, construction manager la PENNY: Timpul de aducere la maturitate a unui proiect de real estate este, în medie, de 27 de luni. Construcţia în sine durează mai puţin, cea mai lungă este perioada de obţinere a documentelor 17 dec 2021

Retailerul cu profil discount PENNY a deschis în acest an 25 de magazine noi, reţeaua depăşind astfel pragul de 300 de unităţi pe plan local. Tot pe lista de investiţii se numără şi reamenajarea magazinelor deja existente conform noului standard, aşa că 100 de astfel de unităţi au trecut prin proces şi au fost redeschise în 2021.

citește mai mult
Klaus Sattler, logistics manager PENNY: Preferăm să investim în logistica proprie, mai degrabă decât să funcţionăm cu chirie. Este ca şi cum ai fi la casa ta, o construieşti şi o pregăteşti exact aşa cum îţi trebuie
Klaus Sattler, logistics manager PENNY: Preferăm să investim în logistica proprie, mai degrabă decât să funcţionăm cu chirie. Este ca şi cum ai fi la casa ta, o construieşti şi o pregăteşti exact aşa cum îţi trebuie 17 dec 2021

Piaţa din România este în continuare favorabilă expan­siunii, atât în direcţia dezvoltării reţelei noastre de magazine, cât şi pentru extinderea capacităţii logistice.

citește mai mult
Voicu Sucală, expansion manager la PENNY: Avem un plan clar, toate magazinele vor fi remodelate în 2022 şi vom atinge 600 de unităţi şi şase centre logistice până în 2029. Există mult potenţial şi suficiente spaţii pentru dezvoltare
Voicu Sucală, expansion manager la PENNY: Avem un plan clar, toate magazinele vor fi remodelate în 2022 şi vom atinge 600 de unităţi şi şase centre logistice până în 2029. Există mult potenţial şi suficiente spaţii pentru dezvoltare 17 dec 2021

Lanţul de magazine cu preţuri mici PENNY vrea să dubleze ritmul expansiunii la 35-40 de unităţi noi anual, faţă de 20-25 în ultima perioadă, iar 2022 este primul an în care compania apasă pedala de acceleraţie.

citește mai mult
Cu piciorul pe pedala de acceleraţie. Activitatea retailerului PENNY în România ar putea fi rezumată astfel: mai bine de 15 ani de prezenţă, peste 300 de magazine, patru centre logistice şi afaceri care s-au apropiat de 1 mld. euro anul trecut
Cu piciorul pe pedala de acceleraţie. Activitatea retailerului PENNY în România ar putea fi rezumată astfel: mai bine de 15 ani de prezenţă, peste 300 de magazine, patru centre logistice şi afaceri care s-au apropiat de 1 mld. euro anul trecut 17 dec 2021

Lanţul de magazine cu profil discount PENNY, deţinut de grupul german REWE, pariază pe o dezvoltare accelerată în România în următorii opt ani, astfel că ţinta este dublarea reţelei.

citește mai mult