Supliment ZF - După Afaceri Premium – martie 2023

 

Recent am terminat de citit „Anna“, probabil cea mai nouă biografie a Annei Wintour, celebrul redactor-şef al Vogue SUA. Zic cea mai nouă pentru că de-a lungul anilor s-au scris multe cărţi despre ea, deşi niciuna – nici cea actuală - nu include şi punctul de vedere al personajului principal, o prezenţă atât de discretă şi totuşi atât de puternică.

Dincolo de povestea vieţii ei, pe care am descoperit-o cu ocazia operei scrise de Amy Odell, am aflat şi câte ceva despre stilul său de management. Anna Wintour este manager şi un dictator al gustului (dictator of taste – trad.). Prea puţin e jurnalist. Dar revenind, ce mi-a rămas în minte din această carte este că Vogue SUA publică doar articole sau subiecte ce merită celebrate, mai degrabă decât teme complexe, în jurul cărora se pot isca polemici ori controverse.

Mi s-a părut iniţial o abordare superficială, dar stând apoi să mă gândesc, am realizat că într-o lume unde informaţiile negative ne lovesc constant din toate părţile, mai ales din social media, e nevoie de o sursă de inspiraţ ie, mai degrabă decât „transpiraţie“ şi stres.

Şi tot gândindu-mă eu aşa, mi-am dat seama că şi După Afaceri Premium a avut şi are în continuare aceeaşi politică editorială. Ediţie de ediţie, vă aducem în prim-plan poveşti ale unor personaje care ne-au atras atenţia în sensul bun.

Iar uitându-mă la chiar acest număr al revistei, realizez că avem multe astfel de exemple sau de iniţiative ce merită celebrate. Unele idei au schimbat faţa Bucureştiului – Pizza Mania fiind doar un caz. Altele sunt pe cale să o facă. Şi aici amintesc Pâinea lui Dumnezeu, Moos Studio sau Moon+Chapel, deşi în realitate lista e mult mai lungă.

Poveştile de acest fel, care vin cu ceva nou în peisajul local de business, nu au graniţe, aşa că număr de număr căutăm să vă aducem în atenţie şi alte locuri ce merită descoperite, chiar dacă sunt ceva mai departe de Capitală. Centrul Constantin Brâncuşi din Craiova, Cervus Măgura din Buzău şi Kontainer Loft din Alba sunt câteva poveşti din această ediţie a revistei.

Dar, tot acum, vă împărtăşim şi despre businessurile din domeniul caligrafiei – care traversează o perioadă înfloritoare -, despre cele mai în vogă băuturi ale momentului, despre cel mai nou brand de parfumuri de nişă de pe plan local şi despre motivul pentru care sudul Franţei este un loc de pelerinaj.

Nu în ultimul rând, la început de primăvară, am ales patru reprezentante ale mediului local de business de la care am vrut să aflăm ce se întâmplă dincolo de job, ce le pasionează, ce le încântă şi ce le face viaţa mai frumoasă.

Astfel, într-o lună martie dedicată în mod tradiţional reprezentantelor sexului frumos (nu slab), le-am luat la întrebări. Pur întâmplător, majoritatea interlocutorilor noştri din această ediţie sunt femei. De-a lungul timpului însă, am celebrat în egală măsură doamne şi domni, tineri şi mai puţin tineri, executivi, antreprenori şi artişti, oameni care au intrat pe radarele noastre şi a căror istorie am simţit că merită împărtăşită.

Vom continua să facem la fel şi pe viitor, dar până atunci, vă invit să vă bucuraţi de poveştile din acest număr.

Cristina Roşca,
Editor-şef După Afaceri Premium

 

Mai multe detalii puteţi citi în cel mai nou număr din După Afaceri Premium.

Ediţiile print sunt valabile în limita stocului disponibil. În cazul în care stocul se epuizează va fi livrată ediţia electronică.

Comandă Suplimentul După Afaceri Premium mai jos la preţul de 50 de lei, TVA inclus.



AFACERI DE LA ZERO