Supliment ZF Soluții IT

Achilleas Kanaris, CEO, Vodafone România: Accelerăm transformarea digitală şi punem accent pe tehnologie pentru a avea soluţii digitale reale pentru fiecare afacere din România

29 iul 2022 Autor: Adrian Seceleanu

Compania îşi propune să devină „partenerul tehnologic de încredere“ al românilor în ceea ce priveşte nevoile individuale, ale familiei, ale afacerilor şi pentru întreaga societate.

Tehnologia şi digitalizarea sunt cele două mari pariuri ale Vodafone România, compania anunţând o amplă operaţiune de transformare din unul dintre cei mai importanţi jucători din industria de telecomunicaţii într-un lider al tehnologiei.

„Cred cu tărie că am depăşit momentul în care doar discutăm despre digitalizare şi smart city. Adoptarea tehnologiei şi implementarea unor soluţii smart pentru fiecare afacere din România sunt sinonime cu transformarea României. Am înţeles că antreprenorii nu le pot face pe toate, nu au cum să devină experţi în toate domeniile, iar din acest motiv am depus eforturi ca Vodafone să aibă o soluţie pentru fiecare afacere din România. Digitalizarea unei afaceri este cel mai eficient catalizator al schimbării şi în administraţia publică. Şi invers. Digitalizarea fluxurilor de zi cu zi ale unui antreprenor poate suna complicat, din acest motiv am căutat să devenim soluţia. De la consultanţă la implementare, toată povara să fie pe spatele specialiştilor noştri. Digitalizarea este cheia care deschide o lume nouă. Dacă este să avem o certitudine în lumea în care trăim, deja marcată de incertitudine economică şi tensiuni politice, acea certitudine este economia digitală. Vodafone are deja o expertiză solidă şi vedem rezultate palpabile în fiecare punct în care componenta digitală şi-a făcut deja simţită prezenţa prin Vodafone“, a declarat pentru ZF Achilleas Kanaris, CEO al Vodafone România.

În viziunea companiei, transformarea digitală a afacerilor mici şi mijlocii poate reduce rapid ecartul competitiv faţă de Europa, şi până la modul în care administraţia publică poate evolua tot mai eficient în beneficiul populaţiei.

Transformarea Vodafone dintr-un operator de telecomunicaţii la o companie de tehnologie implică inclusiv redefinirea publicului ţintă şi a serviciilor oferite.

„Afacerile de orice anvergură şi implicit populaţia, prin orice avans digital al statului, sunt deja în vizorul nostru, cu soluţii eficiente, concepute pentru a răspunde nevoilor reale“, adaugă Achilleas Kanaris.

Pentru antreprenori şi pentru afacerile mici şi mijlocii, expuse fluctuaţiilor legislative şi fiscale, Vodafone oferă prin platforma V-Hub o soluţie stabilă, care oferă claritate, automatizare şi timp astfel încât antreprenorii să se poată concentra pe creşterea reală. Pe platformă este disponibilă o gamă largă de soluţii pentru nevoi reale de digitalizare, precum soluţii de semnătură digitală, soluţii de emitere de facturi şi alte documente de plată, soluţii de arhivare electronică a documentelor, soluţii de securitate, de server virtual oferit ca serviciu, soluţii de creare a unui magazin online sau soluţii de centrală telefonică virtuală de tip call center.

„Pentru companii, tehnologiile digitale nu numai că aduc un plus de competitivitate, optimizare a serviciilor şi acces facil la noi pieţe, dar le fac şi mai reziliente şi mai uşor adaptabile la provocările viitoare. De altfel, în piaţă deja vedem câteva subsegmente foarte deschise transformării digitale. Când ne uităm la digitalizarea serviciilor financiare sau la e-commerce, de exemplu, constatăm că domeniile respective au o creştere exponenţială în România, cu foarte multe branduri care beneficiază la modul real de digitalizare“, susţine Achilleas Kanaris, CEO al Vodafone România.

La nivelul mecanismelor administraţiei publice Vodafone anticipează nu doar o nevoie de reducere a birocraţiei, ci şi paşi, mai timizi sau mai ampli, spre mutarea de la hârtie şi offline la digital.  O tendinţă observată de reprezentanţii Vodafone, fie ea şi la nivel micro, de birou sau de funcţionare a unei divizii specifice, este folosirea unei palete tot mai extinse de device-uri, accesorii şi tehnologii care eficientizează fluxurile de lucru. Când vom vedea totul la o scară amplă, ce înglobează administraţia României, vom vedea şi beneficii clare pentru fiecare român.

„Indiferent de scenariu şi de beneficiar, antreprenor, afacere sau administraţie publică, noi venim cu o coloană vertebrală solidă – reţeaua noastră certificată în repetate rânduri, şi cu serviciile digitale personalizate, care aduc cu adevărat valoare. În mod cert, la Vodafone mai vorbim atât de mult despre date sau voce, ci despre soluţii reale, dezvoltări personalizate, servicii cu valoare adăugată şi platforme digitale. Ne dorim să fim cu adevărat partenerul tehnologic de încredere al românilor în ceea ce priveşte nevoile individuale, ale familiei, ale afacerilor, şi să fim un partener pentru întreaga societate“, spune Achilleas Kanaris, CEO al Vodafone România.

Compania îşi propune să atragă şi parteneri în acest efort, care să vină cu o expertiză specifică în diferite domenii cheie aferente digitalizării României.

 

Parteneri: