Suplimente

Adrian Neacşu, Frigotehnica: Suntem profesionişti în frig şi asta este ceea ce vom face în continuare: frig!

Supliment Roca Investments

Când nu este CEO, Adrian Neacşu este un împătimit al sportului şi al plimbărilor în natură, caută cu fiecare ocazie să se încarce cu energie pozitivă şi vrea să transmită aceeaşi energie prin statutul lui de lider în Frigotehnica.

Când nu este CEO, Adrian Neacşu este un împătimit al sportului şi al plimbărilor în natură, caută cu fiecare ocazie să se încarce cu energie pozitivă şi vrea să transmită aceeaşi energie prin statutul lui de lider în Frigotehnica.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

14.12.2020, 00:05 211

Adrian Neacşu a trecut în 15 ani prin toate etapele în cadrul Frigotehnica: inginer de şantier, project manager, director de vânzări internaţionale şi, de anul trecut, CEO.

Dincolo de o stare sezonieră, frigul este o industrie, iar Adrian Neacşu şi-a construit o întreagă carieră în acest domeniu. Face parte din echipa Frigotehnica, unul dintre cei mai mari producători şi distribuitori locali de echipamentele frigorifice, din 2005, iar în aceşti 15 ani a trecut prin toate etapele: inginer de şantier, project manager, director de vânzări internaţionale şi, de anul trecut, CEO. Cea mai importată provocare pe care o are din poziţia actuală? Menţinerea unui echilibru între angajaţi, clienţi şi furnizori.

„Principiile care mă ghidează sunt perseverenţa, seriozitatea, corectitudinea şi responsabilitatea, pe care aleg să le urmez în business, ele fiind şi valorile pe care le-am implementat în cadrul companiei în decursul anilor“, spune Adrian Neacşu.

Iar efectele acestor principii s-au văzut de-a lungul timpului. Unul dintre cele mai importante momente în cariera lui de business, care reprezintă, totodată, şi un motiv de mândrie personală, este câştigarea licitaţiei în Cehia şi Slovacia, punând astfel serviciile Frigotehnica pe harta altor state europene.

„Iar dacă ar trebui să aleg un proiect realizat de mine, atunci aş alege proiectul Kaufland Bulgaria Stryama, care este, de altfel, proiectul meu de suflet.“

Când nu este CEO, este un împătimit al sportului şi al plimbărilor în natură, caută cu fiecare ocazie să se încarce cu energie pozitivă şi vrea să transmită aceeaşi energie prin statutul lui de lider în Frigotehnica.

Până la implicarea ROCA în companie, a traversat atât momente bune, cât şi perioade mai puţin plăcute, generate, de pildă, de lipsa finanţării.

„Prin colaborarea cu ROCA, am completat expertiza noastră tehnică cu o nouă viziune de management, depăşind problema finanţării şi chiar reuşind să ne propunem şi să îndeplinim obiective tot mai ambiţioase. Ce ne propunem pentru viitor, parte din strategia noastră de dezvoltare, este ca Frigotehnica să devină lider în industria frigului pe Europa Centrală şi de Est.“

Chiar şi în plină pandemie, spune că firma pe care o conduce a demonstrat că poate găsi soluţii indiferent de situaţie, referindu-se atât la activitatea din şantiere, cât şi la productivitatea şi operativitatea în munca majoritar de acasă.

„Pentru noi, oamenii sunt cea mai importantă resursă, pe ei ne bazăm pentru o creştere sănătoasă a companiei, aşa că sănătatea şi confortul lor sunt foarte importante.“

În plus, spune Adrian Neacşu, anul 2020 i-a învăţat, pe el şi pe echipa lui, că nu totul este garantat şi că pentru a excela trebuie să fie pregătiţi în orice moment, să înveţe din greşeli şi să transforme eşecurile în reuşite, prin lecţii învăţate.

„Suntem încrezători în propriile forţe, ne stabilim obiective ambiţioase şi pornim la drum cu aceeaşi pasiune şi determinare în domeniul în care activăm. Suntem profesionişti în frig şi asta este ceea ce vom face în continuare: frig!“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO