Suplimente

Brandul italian Obag vrea să se extindă în România

Catalogul Francizelor din România

Brandul italian Obag vrea să se extindă în România

Autor: Mădălina Dediu Panaete

27.12.2018, 00:15 1512

Brandul italian de accesorii Obag, prezent în peste 50 de ţări, a intrat pe piaţa din România în urmă cu doi ani şi a ajuns la patru unităţi deschise de către compania Novelli Invest, care deţine şi masterfranciza pe plan local. Brandul a ajuns în oraşele Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara.

Pe lista de oraşe vizate pentru extindere se află Bucureşti, Braşov, Constanţa, Craiova, Sibiu, Oradea, Târgu Mureş şi Iaşi. Investiţia într-un magazin Obag, care trebuie să aibă o suprafaţă de 50 mp şi este localizat în centre comerciale, se ridică la 70.000-90.000 de euro. Obag comercializează genţi, dar şi alte accesorii precum ceasuri sau ochelari.

În total, Obag are 220 de magazine în Italia, 195 în lume şi este prezent în 50 de ţări. Brandul a fost lansat în 2010 şi oferă consumatorilor posibilitatea de a-şi crea propria geantă în funcţie de garderobă sau personalitatea pe care le au.

„Geanta poate fi reinterpretată de la o zi la alta şi de la un sezon la altul cu ajutorul accesoriilor. Produsul este modular, elementele se pot achiziţiona separat: corp – mânere- interior- diverse accesorii (gulere, pon-pon, buzunar exterior, accesorii metalice, etc) iar experienţa de a fi designerul propriei tale genţi îl face unic, fiecare colecţie oferind peste 20.000 de combinaţii”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO