Suplimentul ZF Soluții IT

(P) Conectează pacienţii cu specialiştii din domeniul medical!

4 iun 2020 Autor: Publicitate

High Tech Systems & Software a dezvoltat aplicaţia DataKlas eMedical, un serviciu de telemedicină, oferind astfel cea mai simplă cale pentru ca oricine să aibă acces la servicii medicale sigure şi de calitate.

DataKlas eMedical funcţionează foarte simplu: pacientul poate solicita o consultaţie, audio-video, chat sau mesaje asincron la medicul dorit.

Avantajul principal îl constituie faptul că pacientul poate fi monitorizat în urma discuţiei dacă acest lucru este necesar. Astfel, se poate interfaţa şi integra fişa electronică a pacientului, pot fi parametrizate documente dinamice (fară a ne limita, precum: anamneză, fişă parametrii clinici, fişă parametrii vitali pentru persoane aflate în clasa de risc cu probleme cardiovasculare, de nutriţie, diabet şi alte documente caracteristice unei specialităţi medicale).

 

Principalele beneficii ale aplicaţiei DataKlas eMedical:

Un beneficiu important al aplicaţiei eMedical este monitorizare de la distanţă, un aspect vital în aceste momente. Astfel monitorizarea la distanţă permite profesioniştilor din domeniul sănătăţii să stea la propriu cu ochii pe pacientul aflat la distanţă, utilizând diverse dispozitive tehnologice.

Aplicaţia permite monitorizarea parametrilor medicali şi a rezultatelor raportate de  aparatele medicale portabile (tensiometru, EKG, cântar electronic, etc.); aceste valori sunt transmise în aplicaţie şi pot fi setate alarme sau notificări la depăşirea valorilor normale. Notificările pot fi trimise atât către doctor, cât şi către pacient. În cazul în care pacientul nu dispune de astfel de aparate wireless aceşti parametrii pot fi transmişi în platformă manual.

Se pot efectua programări pentru consultaţii online la specialistul dorit, astfel pacientul are acces la CV-ul doctorului, la tariful practicat de acesta şi la specializările lui.

Asistenţă specializată pentru pacienţi prin conexiune online (video-audio/online chat ), astfel aceştia îşi pot alege în funcţie de preferinţe tipul de conversaţie dorită.

Vizualizarea dosarului medical al pacientului de către doctor, acesta având acces oricând la istoricul pacientul şi poate face o analiză înaintea sau în timpul consultaţiei.

Urmărirea în format electronic a istoricului pacientului, ce include întregul parcurs medical. Pacientul are acces la consultaţiile pe care le-a avut în trecut dar şi recomandările pe care le-a primit de la alţi doctori.

Arhivează discuţiile de pe chat, folosind politicile de securitate şi confidenţialitate ale companiei.

Nu în ultimul rând trebuie spus că investiţiile în aparatura care să permită monitorizarea la distanţă sunt accesibile oricui. Costurile totale ale serviciilor medicale sunt mici, comparativ cu calitatea serviciilor oferite şi timpul în care se soluţionează o problemă medicală.

 

Aplicaţa este utilizată deja de două dintre cele mai importante clinici din Bucureşti:    

Clinica Dr. Leventer Centre  şi Centrul Medical Provita.

 

Parteneri: