Suplimentul ZF Soluții IT

(P) Enterprise Concept devine “one stop shop” pentru automatizarea proceselor de business din România

1 iun 2020 Autor: Publicitate

Este evident că blocajul economic creat de virusul COVID-19 a venit să sublinieze încă o dată necesitatea automatizării şi digitalizării proceselor interne. Nevoia nu a fost determinată însă de pandemia de coronavirus, ci doar accelerată de aceasta, lumea întreagă fiind în ultimii ani în plină revoluţie digitală.

 

Ce înseamnă această revoluţie digitală despre care vorbim? Ea presupune că ne vom baza într-un procent mult mai mare pe tehnologie, atât în ceea ce priveşte aspecte ale vieţii personale, cât şi în cele de business.

 

Dacă în trecut era o prioritate, în prezent este obligatoriu să existe o strategie de digitalizare. Fără aceasta, continuitatea companiilor va fi pe termen mediu în mod cert afectată.

 

Cantitatea de informaţii care trebuie procesată în continuă creştere, timpul tot mai scurt de prelucrare şi analiză a datelor pentru luarea deciziilor şi nevoia de analize predictive care trebuie actualizate în timp real, impun tuturor companiilor, indiferent de industria în care activează, automatizarea proceselor şi digitalizarea acestora.

 

Informaţia trebuie să fie accesibilă, în timp real, tuturor consumatorilor şi decidenţilor, atât din interiorul organizaţiei, cât şi din afara ei.

 

În retail, în special cel alimentar, fără o strategie eficientă de digitalizare, poziţionarea printre liderii de industrie nu este posibilă, iar menţinerea într-un astfel de segment este improbabilă.

 

Soluţia proprie CENTRIC a anticipat această nevoie de piaţă, fiind dezvoltată şi întreţinută pentru a răspunde unei pieţe extrem de competitive, precum retail-ul, fără însă ca produsul să fie dedicat doar acestei industrii.

 

Atunci cand vorbim despre automatizare, ne referim la solutii care acoperă toată paleta de activităţi, respectiv:

 

  • Ecosisteme integrate între companie şi terţi (furnizori, clienţi, alte roluri implicate pe proces precum transportatori, prestatori de servicii, prestatori logistici etc.);
  • Automatizări de procese cheie care să permită ca informaţia să ajungă la decidenţi în timp real;
  • Utilizarea tehnologiei pentru analize predictive ale comportamentului de client care să ţină cont de factorul social-economic;
  • Automatizări care să consolideze cu uşurinţă informaţiile necesare rolurilor interne şi care să limiteze consumului inutil de timp şi resurse;
  • Soluţii tehnice de schimb de date între sisteme, atât prin interconectarea acestora, cât şi prin traducerea limbajelor - fiecare soluţie primind informaţia în formatul aşteptat.

 

În ciuda vitezei cu care se derulează un business, printre punctele importante pe care le asigură soluţia CENTRIC se numără trasabilitatea şi istoricul deciziilor, monitorizarea blocajelor, asigurarea principiului „4 eyes”, integrarea cu soluţiile deja existente şi integrarea cu soluţii de RPA şi chatbots ale partenerilor Enterprise Concept.

 

“Know how-ul acumulat în 15 ani de către Enterprise Concept în automatizarea proceselor este unul extensiv, atât din punct de vedere business, cât şi tehnic, fiind înglobat în platforma proprietară CENTRIC. Astfel, in 2019, alături de modulul pentru automatizarea proceselor CENTRIC BPM, am extins platforma prin dezvoltarea modulelor pentru gestionarea schimbului automat de documente, respectiv date, CENTRIC DMS şi CENTRIC EDI.

 

Enterprise Concept, leader pe segmentul de automatizare de procese, oferă clienţilor servicii de consultanţă business şi IT cu privire la implementarea de soluţii RPA sau chatbot, instrumente care aduc valoare adaugată maximă atunci cand sunt încorporate în procesele de automatizare.

 

În prezent, Enterprise Concept derulează parteneriate de succes cu Uipath pentru Robot Process Automation (RPA) şi Druid pentru implementarea de asistenţi virtuali de tip chatbot, ambele companii fiind leaderi de piata pe segmentele lor de activitate.

 

Prin asumarea implementării tuturor componentelor într-un sistem integrat, Enterprise Concept devine singurul „one-stop shop” din România, pentru toate soluţiile aplicabile în zona automatizarii de procese.”

 

 

Parteneri: