Tazz Republic

Cosmin Bujdei şi Antonio Ursache, doi buni prieteni cu experienţă în HoReCa, au deschis anul trecut restaurantul Gyroserie, un business prin care şi-au propus să păstreze autenticitatea bucătăriei greceşti şi care a ajuns la afaceri de două milioane euro

30.09.2022, 13:17 Autor: Alexandra Matei

Proiectul lor este gândit ca un business exclusiv pentru delivery, însă are şi trei spaţii fizice în Capitală, în sectoarele 1, 2 şi 3, unde sunt preparate produsele, iar prin Tazz Republic, acestea ajung acum şi în Timişoara şi Cluj-Napoca. @ În meniu, clienţii vor găsi preparate specifice bucătăriei greceşti, cum ar fi gyros sau souvlaki. @ Într-o zi bună, restaurantele din Bucureşti au în jur de 390 de comenzi, iar valoarea bonului mediu de comandă ajunge la aproximativ 70-75 de lei.

Cosmin Bujdei şi Antonio Ursache, doi buni prieteni care au acumulat experienţă în industria HoReCa de-a lungul timpului, au decis să îşi unească forţele şi cunoştinţele şi au deschis, în 2021, restaurantul Gyroserie în Bucureşti.

Proiectul lor este gândit ca un business exclusiv pentru delivery, însă există şi trei spaţii fizice în Capitală, în sectoarele 1, 2 şi 3, unde sunt preparate produsele. După primul an de funcţionare, restaurantul a ajuns la afaceri de circa două milioane de euro.

„Gyroserie s-a născut în martie 2021 şi a fost gândit ca un business exclusiv de delivery. Am pornit cu o idee simplă - am vrut să creăm un concept care să păstreze autenticitatea bucătăriei greceşti, dar prin care să putem mişcora timpii de gătire şi livrarea preparatelor, astfel încât mâncarea să ajungă cât mai repede la clienţii noştri. Amândoi aveam deja experienţă în HoReCa atunci când am deschis businessul. Antonio a fost manager al unui restaurant cu specific grecesc timp de un an de zile şi barman timp de şapte ani, iar eu m-am ocupat de managementul unui club din Bucureşti şi am deschis şi administrat mai multe restuarante greceşti, parte dintr-un lanţ mai mare”, a povestit Cosmin Bujdei, unul dintre cei doi fondatori.

Investiţia iniţială în primul spaţiu de operare a bucătăriei virtuale Gyroserie a fost de aproximativ 18.000 de euro din surse proprii, precizează acesta, iar banii au mers către achiziţia de echipamente, branding şi implementare.

În meniu, clienţii vor găsi preparate specifice bucătăriei greceşti, cum ar fi gyros sau souvlaki. Cele mai comandate produse sunt gyrosul de pui, cel de porc, dar şi souvlaki-ul şi deserturile greceşti.

„Reţetele au fost inspirate de la un restaurant din Grecia, care face gyros tocmai din 1973. Pentru că ne dorim să le oferim clienţilor noştri o experianţă cât mai autentică, aducem toată materia primă, cu excepţia legumelor, chiar din Grecia”, a mai spus antreprenorul.

Într-o zi bună, susţine el, restaurantele din Bucureşti au în jur de 390 de comenzi, iar valoarea bonului mediu de comandă ajunge la aproximativ 70-75 de lei.

Gyroserie s-a extins şi la nivel naţional, după cum spune acesta, prin intermediul Tazz Republic, astfel că preparatele greceşti ajung şi în Timişoara şi Cluj-Napoca.

„Pentru noi, Tazz Republic reprezintă oportunitatea de a ne extinde businessul, atât in Bucureşti, cât si în alte oraşe. Ne bucurăm mult că putem oferi experienţa Gyroserie în mai multe oraşe din ţară”, afirmă Cosmin Bujdei.

În prezent, în echipa Gyroserie sunt 14 angajaţi.

Pentru acest an, menţionează cofondatorul restauranului, în plan a fost deschiderea celui de al treilea punct de lucru în sectorul 1 şi deschiderea în alte două oraşe din ţară, cu care businessul este deja în discuţii avansate. Planul pentru 2023, spune el, este ca Gyroserie să ajungă în mai multe oraşe mari din ţară, dar şi să aibă loc o extindere a meniului actual.

Totodată, în viitor, cei doi antreprenori nu exclud nici varianta de a trece de graniţele online-ului, transformând Gyroserie într-un restaurant offline.

„Previziunile si planurile pentru următorii trei ani sunt creşterea în Bucureşti şi pe plan naţional, continuarea expansiunii la nivel naţional, cât şi poate chiar extinderea proiectului în offline”, a mai adăugat Cosmin Bujdei.

În perioada pandemiei businessul a crescut destul de mult, fiind gândit şi lansat special pentru delivery. Oamenii au început să comande mai des mâncare acasă, iar asta s-a simţit şi în comenzile restaurantului, precizează el.

Pentru cei doi fondatori, cele mai mari provocări au fost cele de ordin financiar, întrucât au fost nevoiţi sa menţină linia businessului dreaptă, să facă achiziţii noi, să menţină paritatea dintre venituri şi cheltuieli şi să facă noi investiţii în punctele de lucru deschise atât în Bucureşti, cât şi în ţară.

Cosmin Bujdei şi Antonio Ursache îşi păstrează în continuare optimismul, chiar şi în ciuda contextului economic destul de dificil  din prezent. Dacă în primul an de funcţionare, Gyroserie a generat o cifră de afaceri de aproximativ 2 mil. euro, pentru 2022 ei îşi propun o dublare a acesteia.

Totodată, îşi doresc să consolideze şi mai mult brandul pe nişa de restaurante greceşti.

Experienţa de antreprenor în industria HoReCa, consideră Cosmin Bujdei, este una destul de solicitantă, însă prin muncă, cu echipa potrivită alături şi cu implicare, aduce şi rezultate pe măsură.

 

Tazz Republic este programul de investiții creat de Tazz pentru a susține antreprenorii din HoReCa în procesul de digitalizare și extindere națională. Prin acest program, Tazz aduce la ușa clienților săi din toată țara cele mai bune restaurante locale, la cele mai înalte standarde de calitate de preparare și livrare. Vezi mai multe pe https://republica.tazz.ro