TrebuieSaRepornimBusinessul

#trebuiesărepornimbusinessul Adrian Docea, Heraldist & Wondermarks: Criza avantajează antreprenorii creativi şi curajoşi şi le dă posibilitatea să-şi reconstruiască businessul

Videoconferinţa Branduri româneşti pentru revenirea economiei

Adrian Docea, Creative Director, Heraldist & Wondermarks

Adrian Docea, Creative Director, Heraldist & Wondermarks

Autor: Cristina Bellu

28.04.2020, 14:59 222

Adrian Docea, fondator al Heraldist&Wondermarks, agenţia de branding şi comunicare care ajută companii fondate în România să îşi construiască branduri puternice, consideră că antreprenorii care dau dovadă de creativitate şi de curaj vor fi cei mai avantajaţi în această perioadă, unii dintre ei putând găsi noi oportunităţi de business.

"Criza avantajează antreprenorii foarte creativi şi curajoşi, iar românii nu duc lipsă de inventivitate, chiar dacă sunt mai impulsivi în ceea ce priveşte adoptarea unei strategii. Începe un deceniu al companiilor curajoase. Fiecare recesiune aduce noi oportunităţi", a spus Adrian Docea  în cadrul videoconferinţei Branduri româneşti pentru revenirea economiei organizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank.

Alte declaraţii


► Despre criza actuală – vestea proastă este că ceea ce vedem acum este debutul, iar cele mai multe dintre companii vor începe să dispară din piaţă uşor, uşor, dar cele care o vor depăşi vor deveni mai puternice. Criza îşi dă oportunitatea de a-ti recostrui, regîndi compania şi de a crea mai multă valoare pentru oameni.

► În ultima criza s-au născut câteva dintre cele mai mari companii de ast[zi, Uber, Airbnb,Slack, Instagram, etc. Criza avantajează oamenii foarte creativi si curajoşi, dar curaj fără un plan bine pus la punct este nebunie.

► Câştigă cei care sunt percepuţi ca fiind cei mai buni, pentru că percepţia asupra brandului se modifică într-o perioadă de criză. De aceea strategia de brand trebuie să fie foarte bine manageriată într-o astfel de perioadă.

► Este foarte important să ai idee despre cine eşti şi de ce eşti pe piaţă pentru a transmite un semnal de încredere oamenilor care lucrează pentru tine sau celor care îţi cumpără produsul.

► Este nevoie de un management al percepţiei care reprezintă ştiinţă şi sacrificiu. Trebuie să renunţi la nişte lucruri şi să prioretizezi altele. Reputaţia este primul lucrul pe care îl pierzi într-o criză. Curajosul ia totul într-o situaţie excepţională, iar criza creează nişte culoare de viteză cu totul neaşteptate

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels