Un salariu pe zi

Un salariu pe zi. Un customer support vorbitor de limba germană câştigă între 1.000 şi 1.500 de euro net pe lună

Un salariu pe zi. Un customer support vorbitor de limba...

Autor: Ramona Cornea

17.08.2022, 00:07 1072

Un angajat pe poziţia de customer support vorbitor de limba germană (customer support - german speakers) are un salariu care variază, în medie, între 1.000 şi 1.500 de euro net pe lună, după cum arată datele de la platforma de recrutare online BestJobs.

„Un alt job care permite desfăşurarea activităţii în format work from home este acela de customer support - German speakers. Rolul unui customer support se concentrează atât pe oferirea de suport clienţilor companiei, cât şi pe identificarea problemelor cu care se confruntă clienţii şi soluţionarea acestora eficient şi rapid. Responsabilităţile diferă de la o companie la alta, în funcţie de domeniul de activitate şi de cerinţele din anunţul de angajare, cum ar fi cunoaşterea la nivel avansat a unei anumite limbi străine (pentru acest rol cele mai căutate sunt engleza şi germana) sau cunoştinţele de lucru pe calculator. Abilităţile de comunicare, spiritul antreprenorial, empatia în interacţiunea cu clientul şi ascultarea activă sunt esenţiale pentru acest job”, spune Mihaela Dobre, sales manager, BestJobs.

Printre cel mai des întâlnite beneficii extrasalariale şi bonusuri specifice oferite pentru acest tip de loc de muncă sunt: flexibilitate program part-time (normă de 4 ore, 6 ore), posibilitatea de a lucra in format work from home; program de training plătit de către companie; bonus de performanţă, bonus limba germană (nivel C1), comision din vânzări, tichete de Paşte si Crăciun, bonus decontare abonament fitness sau articole sportive, bonus acoperire costuri transport, tichete de masă şi asigurare medicala privată.

În prezent, 47 de posturi vacante pentru poziţia de customer support - german speakers sunt disponibile pe platforma BestJobs dintr-un total de 40.000 de anunţuri de angajare active. Cele mai multe anunţuri de angajare sunt în Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca şi în regim de muncă remote. 

 

Mihaela Dobre, sales manager, BestJobs: Responsabilităţile diferă de la o companie la alta, în funcţie de domeniul de activitate şi de cerinţele din anunţul de angajare, cum ar fi cunoaşterea la nivel avansat a unei anumite limbi străine  sau cunoştinţele de lucru pe calculator.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Salariul rămâne criteriul central în selecția jobului, iar într-o piață a muncii tensionată, nu este ușor să atragi talente, mai ales în domeniile cele mai dinamice. Astfel, BestJobs extinde sprijinul acordat atât candidaților, oferindu-le informații salariale relevante, ei putând să facă o analiză completă pentru a-și determina valoarea în piață, dar și angajatorilor prin noul serviciu de tip agenție - HIRE
AFACERI DE LA ZERO