Un angajat pe poziţia de funcţionar administrativ are un salariu care variază, în medie, între 600 şi 800 de euro net pe lună, după cum arată datele de la platforma de recrutare online BestJobs.
„Departamentul administrativ dintr-o companie se ocupă de administrarea şi buna funcţionare a respectivei companii, oferind echipelor cadrul pentru a-şi îndeplinii atribuţiile şi obiectivele. Un funcţionar administrativ administrează bunurile din gestiune: ţine evidenţa stocurilor, stabileşte necesarul de bunuri de aprovizionat, lansează comenzi pentru aprovizionare, asigură întreţinerea obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe. Tot el asigură comunicarea cu alte organizaţii şi furnizori, asigură servicii operaţionale şi de transport. Candidatul pentru acest rol are studii superioare, de preferat în domeniu tehnic, peste
1 an experienţă în domeniul de activitate al companiei, permis de conducere categoria B şi cunoştinţe de operare PC (Word, Excel - obligatoriu). În prezent, sunt active oferte de angajare în Bucureşti, Bistriţa, Ploieşti şi Arad. Oferta salarială este între 600 şi 800 euro net pe lună”, afirmă Ana Vişian, marketing manager, BestJobs.
Printre cel mai des întâlnite beneficii extrasalariale şi bonusuri specifice oferite pentru acest tip de loc de muncă sunt: tichete de masă, prime de sărbători, deducere transport şi traininguri de specializare.
În prezent, 546 de posturi vacante pentru poziţia de îngrijitor de clădiri sunt disponibile pe platforma BestJobs dintr-un total de 35.000 de anunţuri de angajare active. Pentru această poziţie, cele mai multe anunţuri de angajare sunt în Bucureşti, Bistriţa, Ploieşti, Arad.