Un start-up pe zi

Cristian Anghel a investit 26.000 de euro în două baruri mobile cu prosecco, pe care le instalează la festivaluri, nunţi şi petreceri

Un start-up pe zi

Până acum, Prosecco Van a ajuns la festivaluri ca Untold, Electric Castle, TIFF, dar şi la petreceri aniversare, petreceri corporate, nunţi sau petreceri în grădină.

Până acum, Prosecco Van a ajuns la festivaluri ca Untold, Electric Castle, TIFF, dar şi la petreceri aniversare, petreceri corporate, nunţi sau petreceri în grădină.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

12.08.2019, 20:00 1254

În 2018 van-urile cu prosecco i-au adus afaceri de 40.000 de euro.

Cristian Anghel a investit 26.000 de euro în două baruri mobile cu prosecco - tip de vin italienesc - cu care merge la festivaluri şi petreceri private. Prosecco Van s-a născut după o experienţă similară cu un food truck, concret un autobuz în stilul celor americane, care a fost transformat pentru a participa la evenimente de street food şi festivaluri de muzică. Cum costurile erau prea mari, antreprenorul s-a reorientat către barul de prosecco.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO