Un start-up pe zi

Fraţii Ionica şi Constantin Mihoci din Tecuci au vândut miere sub brandul Urban Bee de 20.000 de euro, cu 200 de stupi

UN START-UP PE ZI

În 2018, mierea Urban Bee le-a adus Ionicăi şi lui Constantin Mihoci încasări de 20.000 de euro. În 2019, veniturile sunt cu 50% mai mari.

În 2018, mierea Urban Bee le-a adus Ionicăi şi lui Constantin Mihoci încasări de 20.000 de euro. În 2019, veniturile sunt cu 50% mai mari.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

25.11.2019, 17:20 1719

Cei doi fraţi din Tecuci vor să-şi extindă prezenţa la export cu brandul de miere Urban Bee. În prezent, ei tatonează piaţa chineză.

Ionica şi Constantin Mihoci, doi fraţi din Tecuci, judeţul Galaţi, au accesat fonduri europene în valoare de 7.500 de euro şi, împreună cu o sumă de bani primită de la părinţi, au construit o unitate de îmbuteliere a mierii şi au pus pe piaţă brandul Urban Bee.

„A fost ca un pariu pe care, acum trei ani, l-am făcut. Noi venim dintr-o zonă în care mai există natură curată, creştem albine de mici, am crescut într-o familie ca un stup, tatăl nostru e preot. Am hotărât să ne numim Urban Bee, un nume energetic, care arată încotro vrem să zburăm”, povesteşte Ionica Mihoci.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO