Un start-up pe zi

Un start-up pe zi. Iulia Crînganu face bijuterii sub brandul Corvus Cornyx pe care le trimite în Europa şi SUA

Un start-up pe zi. Iulia Crînganu face bijuterii sub brandul Corvus Cornyx pe care le trimite în Europa şi SUA

Autor: Miruna Diaconu

19.02.2020, 00:05 2506

♦ Pentru 2020, fondatoarea businessului estimează o cifră de afaceri de 100.000 lei.

Iulia Crînganu, 23 ani, creează bijuterii din metale preţioase şi pietre semipreţioase sub brandul Corvus Cornyx pe care le trimite în Europa şi SUA. Bijuteriile sunt realizate în ate­lierul său din Cluj, iar pentru anul acesta estimează o cifră de afa­ceri de 100.000 de lei.

„Se zice că piaţa bijuteriilor este una suprasaturată. Eu consider, însă, că există suficient spaţiu pentru cine este cu adevărat pasionat, şi înţelege bijuteria la un nivel mai profund. Pentru mine, bijuteria este o formă de artă purtabilă, pragmatică, este o moştenire de familie, un simbol, un cadou care va ţine o viaţă“, spune Iulia Crînganu, fondatoarea brandului Corvus Cornyx.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO