Un absolvent român de Vânzări Internaţionale şi Marketing în Danemarca a pus, la finalul anului trecut, bazele unui business prin care comercializează huse pentru bagajele de călătorie. Albert Robescu, de 24 de ani, a pornit afacerea Mappamonde în urma unei experienţe personale.
„După ce am făcut un internship în China, am călătorit prin sud-estul Asiei şi am avut neplăcuta experienţă de a mă trezi cu trolerul distrus de manipulanţii aeroportului din Singapore. Era plin de zgârieturi şi cu o roată ruptă. L-am cărat după mine prin jumătate de Asie de Sud-Est, deoarece nu aveam buget pentru a cumpăra unul nou“, povesteşte Albert Robescu.
Afacerea sa, Mappamonde, a fost acceptată la un preaccelerator de afaceri, GoodToGo, si a pornit de la ideea de a închiria trolere în loc de a le cumpăra. Mai târziu, Albert Robescu s-a gândit că ar fi o idee mai bună să vină cu o soluţie la zgârieturile pe care le pot suporta trolerele, prin huse pentru bagajele de călătorie. De la începutul anului până acum, Albert a investit circa 4.000 de euro în business, bani veniţi din surse personale.