Ştefan Damian, deputy managing partner în cadrul casei de avocatură Ţuca, Zbârcea & Asociaţii, se declară pesimist cu privire la evoluţia pieţei de fuziuni şi achiziţii în acest an.
citește mai multŞtefan Damian, deputy managing partner în cadrul casei de avocatură Ţuca, Zbârcea & Asociaţii, se declară pesimist cu privire la evoluţia pieţei de fuziuni şi achiziţii în acest an.
citește mai multAlexandru Lascăr, cofondator al reţelei de centre fitness Stay Fit Gym din Bucureşti, spune că pentru anul acesta planurile vizează ca reţeaua să numere circa 20 de centre, iar estimările privind cifra de afaceri sunt de circa 3,5 milioane euro pentru anul acesta, ceea ce înseamnă aproape o dublare faţă de 2021, când veniturile au fost de circa 1,8 mil. euro.
citește mai multDragoş Sîrbu, CEO al retailerului de electro-IT Flanco, spune că în prezent este în desfăşurare o investiţie majoră în magazinul online al companiei, astfel încât acesta să permită ca pe platformă să fie incluse mai multe categorii de articole, pe lângă cele de tip electro-IT.
citește mai multGrigore Horoi, preşedintele grupului Agricola Bacău, spune că suprapunerea evenimentelor geopolitice din Europa cu criza sanitară şi cu alte situaţii în diferite colţuri de lume a dus la creşterea costurilor pe întreg lanţul de producţie, lucru care se traduce prin preţuri mai mari la raft pentru consumatori.
citește mai multCrama Avincis din zona Drăgăşani îşi propune ca anul acesta să vândă circa 230.000 de sticle de vin, în contextul în care în 2021 numărul acestora s-a ridicat la 190.000.
citește mai multMatei Ladea, coproprietarul Sarto, un brand de modă specializat în realizarea de costume, şi cofondatorul Omnia Capital, un fond de private equity, spune că în România există mulţi antreprenori care au bani şi vor să îi investească, însă nu au timpul necesar pentru a face acest lucru
citește mai multAdrian Apostu, fondator al Dino Parc Râşnov, aflat în topul atracţiilor turistice din judeţul Braşov, spune că anul 2021 a fost cel mai bun an de la deschiderea parcului, înregistrând un număr record de vizitatori, circa 494.000 de turişti au ajuns la Dino Parc Râşnov.
citește mai multŞtefan Ionescu, fondatorul producătorului de vin 1.000 de chipuri din judeţul Prahova, spune că pandemia a contribuit la creşterea numărului de turişti care aleg să viziteze cramele din România. Crama sa, care are şi propria facilitate de cazare, a primit anul trecut circa 2.500 de vizitatori, în creştere faţă de acum doi ani, când numărul acestora a fost de doar 1.500.
citește mai multCristian Oltean, directorul de vânzări al Vestra, un business de peste 100 mil. lei anual, care activează în piaţa soluţiilor şi automatizărilor pentru diverse firme, precum cele de utilităţi, este de părere că în această perioadă marcată de provocări economice, construirea unui proiect este foarte dificilă, iar volatilitatea preţurilor reprezintă cel mai mare impediment.
citește mai multDiana Staicu, proprietară a Scandinavian Design House, spune că producătorii de mobilier cu care colaborează se aşteaptă la scumpiri importante ale materiilor prime, iar acest lucru se va reflecta în preţul produsului final. La unele componente, preţul ar putea creşte chiar şi cu 300%.
citește mai multLorand Szarvadi, proprietarul complexului Grand Hotel Balvanyos din judeţul Covasna, spune că odată cu ridicarea restricţiilor, turiştii români se gândesc la a merge în vacanţe în afara ţării, astfel că turismul intern va fi afectat, cel puţin temporar.
citește mai multLanţul de restaurante cu specific japonez Japanos, care a pornit în Bucureşti, a deschis prima unitate de peste hotare, într-o zonă turistică a Parisului. Investiţia în acest spaţiu a ajuns la circa 400.000 euro, spune Gabriel Faflei, fondator al Japanos, în cadrul emisiunii ZF 15 minute cu un antreprenor. Cum facem economia să funcţioneze în continuare, un proiect realizat de ZF şi Alpha Bank.
citește mai multBogdan Ştefan, cofondator al AVstore, retailer specializat în vânzarea de echipamente audio-video, spune că cel mai bun concept pentru businessul pe care îl conduce este un mix între magazinele fizice şi cel online. Înainte de a plasa comenzi în mediul virtual, mulţi dintre clienţi merg mai întâi în magazinele fizice ale retailerului pentru a vedea şi testa produsele.
citește mai multPreluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE