♦ Adinish are în portofoliu circa 10.000 de produse de la aproape 50 de branduri, toate străine. Antreprenoarea spune că nu a reuşit să găsească un brand românesc care să îndeplinească cerinţele sale.
Adinish, una dintre cele mai cunoscute afaceri locale axate pe comercializarea produselor pentru copii, a deschis în acest an un magazin în Budapesta, fiind primul showroom al său din afara ţării. Businessul a ajuns astfel la patru magazine fizice, dintre care trei se află în România - în Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara.
Adina Foldager, cofondator al Adinish, are în plan să extindă businessul şi în alte oraşe ale ţării.
„Mai avem de acoperit Iaşiul. Momentan îl acoperim cu un colaborator, având acolo un magazin care lucrează cu noi. Ne dorim însă să existe şi un showroom propriu în Iaşi“, spune Adina Foldager, prezentă în cadrul emisiunii ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect al ZF şi UniCredit Bank.
Businessul a pornit la drum în 2018, iniţial pe zona de online, însă doi ani mai târziu a apărut şi primul magazin fizic sub acest brand. El a fost deschis în Bucureşti. Astăzi, compania a ajuns la patru showroomuri, toate aflate în zone stradale, în vile istorice.
Antreprenoarea spune că încă de la început businessul a fost gândit să aibă o extindere şi în ţările vecine. „De la bun început, din momentul în care am negociat colaborări exclusive cu brandurile, am discutat pentru România, Republica Moldova şi Ungaria“, precizează ea.
Adinish are în portofoliu circa 10.000 de produse de la aproape 50 de branduri, toate străine. Antreprenoarea spune că nu a reuşit să găsească un brand autohton care să îndeplinească cerinţele sale.
„Nu am găsit un brand românesc cu care să ne asociem. Cele mai mari probleme sunt legate de teste, certificări, dar şi unele legate de faptul că nu au stocuri, nu lucrează cu stocuri“, mai spune ea.
Antreprenoarea este de părere că piaţa dedicată produselor pentru copii a crescut în ultimii ani, iar oamenii sunt tot mai dispuşi să investească în bunuri care îndeplinesc anumite criterii de calitate şi de siguranţă, acestea având însă un preţ mai mare.
„Suntem în plin proces de creştere a pieţei, iar acest lucru are legatură şi cu posibilitatea financiară a consumatorilor. Puterea de cumpărare a crescut. Totuşi, în continuare, există o reţinere la început. Omul întreabă ce poate face acel carucior, acel scaun, de costă atât de mulţi bani. Astfel, iniţial, se duc pe o versiune mai ieftină, încep să o folosească şi realizează că au greşit. Apoi revin. În final însă, au plătit mai mult decât îşi imaginau“, explică Adina Foldager.
Cu toate că business mizează tot mai mult pe extinderea reţelei de magazine fizice, circa 70% din vânzări sunt generate de magazinul online. De multe ori, oamenii merg în magazinele fizice pentru a vedea şi testa produsele, însă achiziţia o fac în online.
În contextul economic actual, antreprenoarea spune că oamenii sunt ceva mai reticenţi în a face achiziţii şi se caută ofertele.
Anul trecut, Adinish Trading, compania care controlează businessul, a avut venituri de 20,9 milioane lei, în creştere cu 65% faţă de anul anterior, potrivit datelor Ministerului de Finanţe.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE