♦ „Avem circa 40 de magazine fizice partenere şi aproximativ 40 de magazine partenere online în care distribuim 45 de branduri de cosmetice naturale româneşti şi internaţionale.“
Alma Rusu şi Ioana Păun, două românce care au plecat din domeniul bancar şi au pus bazele retailerului de cosmetice naturale Mio Bio în 2009, consideră că brandul a reuşit să se dezvolte în cei aproape 11 ani de activitate datorită faptului că are trei canale de business, respectiv un magazin fizic, un magazin online şi o parte de distribuţie.
„Am crescut acest business cu focus pe trei direcţii: magazinul fizic, shopul online şi distribuţia, ceea ce ne-a ajutat. În contextul pandemiei, spre exemplu, am închis temporar magazinul fizic, dar am rămas cu cel online şi cu partea de distribuţie spre magazinele partenere“, au spus Alma Rusu şi Ioana Păun în cadrul emisiunii 15 minute cu un antreprenor. Cum facem ca economia să funcţioneze în continuare, realizată de ZF în parteneriat cu First Bank.
Mio Bio, care a înregistrat afaceri de circa 338.000 euro la finalul anului trecut, potrivit ultimelor date publice, are în portofoliu circa 45 de branduri de cosmetice naturale atât româneşti, cât şi internaţionale pe care le distribuie în aproximativ 40 de magazine fizice partenere şi 40 de magazine partenere online.
În urma instaurării stării de urgenţă, cele două antreprenoare au decis să închidă temporar magazinul fizic din Capitală, motiv pentru care segmentul de shop online a înregistrat creşteri substanţiale, susţinute şi de atragerea de noi clienţi.
„Magazinul fizic generează în mod normal, ca perioadă de referinţă în 2019, acelaşi nivel de vânzări cu cel online. Între timp vânzările online au crescut. Dar, în această perioadă am avut mulţi clienţi noi, motiv pentru care a crescut partea de online şi ne aşteptăm să se menţină o parte din această creştere.“
Alma Rusu a adăugat că în ultimii ani consumatorii români au început să achiziţioneze mai multe produse româneşti, iar în acelaşi timp, pe piaţa locală de profil au început să apară tot mai mulţi producători locali de cosmetice naturale.
„Există interes crescut în ceea ce priveşte brandurile româneşti. Avem publicul nostru care este în creştere, ceea ce este o confirmare. Clienţii sunt mai educaţi, mai informaţi, cunosc ingredientele din produsele achiziţionate“, a explicat Amalia Rusu.
În acest context, cel în care clienţii sunt informaţi şi ştiu exact ceea ce caută, Ioana Păun consideră că fidelizarea acestora şi o relaţie apropiată cu ei aduc un plus pentru companiile care reuşesc să facă asta.
„Este foarte importantă fidelizarea clienţilor. Avem clienţi care vin la noi de 11 ani, pe parcurs ne-am şi împrietenit cu unii dintre ei.“
De asemenea, pe fondul creşterii numărului de clienţi în mediul online, cele două antreprenoare aşteaptă o creştere a cifrei de afaceri, la finalul acestui an, şi au în plan dezvoltarea platformei online.†
„Nu am avut niciodată o creştere spectaculoasă a cifrei de afaceri, dar am avut creştere în fiecare an. Estimăm că trendul se va menţine şi anul acesta. În plus, vrem să dezvoltăm partea online. Iniţial, magazinul online era un serviciu suplimentar, dar ulterior a devenit un segment important şi vrem să îl dezvoltăm în continuare“, au conchis fondatoarele Mio Bio.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE