ZF 15 minute cu un antreprenor
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Zsuzsanna Benedekt, Vitamix: Anul acesta, am deschis 13 magazine şi am ajuns la un total de 62 de unităţi. Mai există loc de dezvoltare
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Zsuzsanna Benedekt, Vitamix: Anul acesta, am deschis 13 magazine şi am ajuns la un total de 62 de unităţi. Mai există loc de dezvoltare 7 dec 2023

Vitamix, un retailer autohton de suplimente naturale, alimente sănătoase şi cosmetice, şi-a extins reţeaua cu 13 magazine în acest an şi a ajuns astfel la un total de 62 de unităţi proprii. În 2023, compania a investit atât în extinderea reţelei de magazine, cât şi în zona de producţie şi logistică.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Răzvan Petrescu, CEO al Made by Society/Vagabond: Vrem să ne extindem în Polonia. Dacă vrem să devenim internaţionali, trebuie să avem un ADN foarte bine implementat
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Răzvan Petrescu, CEO al Made by Society/Vagabond: Vrem să ne extindem în Polonia. Dacă vrem să devenim internaţionali, trebuie să avem un ADN foarte bine implementat 5 dec 2023

Made by Society, fostul Vagabond Studio, una dintre cele mai puternice mărci româneşti de modă prin prisma vânzărilor şi a dimensiunii reţelei de magazine, are în plan să atace o nouă piaţă, după ce a deschis magazine în Bulgaria şi Anglia.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor.  Glass Expert, companie de producţie a sticlei înfiinţată în 2002 de Cătălin Horomnea, realizează proiecte pe patru continente. „Nu prea găsim proiecte în România“
ZF 15 minute cu un antreprenor. Glass Expert, companie de producţie a sticlei înfiinţată în 2002 de Cătălin Horomnea, realizează proiecte pe patru continente. „Nu prea găsim proiecte în România“ 30 nov 2023

Glass Expert, o companie româ­nească de producţie şi montare a sticlei înfiinţată în 2002 de Cătălin Horo­mnea, trimite şi montează sticlă pentru diferite proiecte din Europa, SUA, Africa şi Asia. O mare parte din în­ca­sările companiei vin din con­trac­tele încheiate cu alte firme din afara ţării.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Simion Mureşan, La Salina: Un raport ideal pentru o cramă ca a noastră este de 25% vânzări pe plan extern şi 75% în intern. La noi, circa 10% merge la export
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Simion Mureşan, La Salina: Un raport ideal pentru o cramă ca a noastră este de 25% vânzări pe plan extern şi 75% în intern. La noi, circa 10% merge la export 28 nov 2023

Simion Mureşan, cofondator al cramei La Salina din Turda, spune pentru un business de talia celui pe care îl conduce, ideal ar fi ca 25% din producţie să meargă în extern, iar restul de 75% să reprezinte încasările de pe piaţa locală.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Ion Şoloman, Kalapod: Este mult mai scumpă promovarea în online faţă de acum câţiva ani pentru că au intrat foarte multe businessuri în piaţă postpandemie
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Ion Şoloman, Kalapod: Este mult mai scumpă promovarea în online faţă de acum câţiva ani pentru că au intrat foarte multe businessuri în piaţă postpandemie 23 nov 2023

Pandemia a forţat multe businessuri să intre în mediul online, pentru unele com­pa­nii find singura soluţie pentru a putea supra­vieţui. Dacă toată activitatea s-a mutat în timpul crizei sanitare în mediul virtual, bu­getele de promovare au fost redirecţionate către marketingul online, ceea ce a dus la o creştere a costurilor pentru aceste servicii.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor. Dumitru Petraşcu, CEO al Viorica Cosmetic România, un lanţ de 11 magazine: Vrem să ajungem la 20 de unităţi anul viitor şi să lansăm un concept de franciză
ZF 15 minute cu un antreprenor. Dumitru Petraşcu, CEO al Viorica Cosmetic România, un lanţ de 11 magazine: Vrem să ajungem la 20 de unităţi anul viitor şi să lansăm un concept de franciză 21 nov 2023

Viorica Cosmetic România, un producător de cosmetice din Republica Moldova, a ajuns să deţină 11 magazine sub brand propriu pe piaţa locală, iar planurile sunt de a se extinde cu încă nouă unităţi anul viitor. De asemenea, planurile de expansiune vizează şi dezvoltarea pe alte canale de vânzare, precum distribuţia sau zona corporate.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Levente Bara, Transilvania Nuts: Consumul a scăzut din cauza inflaţiei, oamenii au mai puţine resurse. Avem comenzi amânate pentru la anul. Circa 65% din produsele procesate în fabrica din judeţul Alba sunt trimise la export în 26 de ţări, iar restul rămân pe piaţa locală
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Levente Bara, Transilvania Nuts: Consumul a scăzut din cauza inflaţiei, oamenii au mai puţine resurse. Avem comenzi amânate pentru la anul. Circa 65% din produsele procesate în fabrica din judeţul Alba sunt trimise la export în 26 de ţări, iar restul rămân pe piaţa locală 16 nov 2023

Levente Bara, cofondator al Transilvania Nuts, procesator de miez de nucă, ce deţine o fabrică în judeţul Alba, spune că în ţările în care au acti­vitate companiile în care el e acţionar, consumul a scăzut ca urmare a creşterii preţurilor, ceea ce are un impact direct asupra grupului, existând situaţii în care contractele sunt amânate.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Mihai Filip, Taparo: Avem ca strategie să ne extindem pe piaţa din SUA, în special pe coasta de est. Piaţa americană a devenit mai accesibilă pentru producătorii din Europa
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Mihai Filip, Taparo: Avem ca strategie să ne extindem pe piaţa din SUA, în special pe coasta de est. Piaţa americană a devenit mai accesibilă pentru producătorii din Europa 14 nov 2023

Grupul Taparo, specializat în producţia de mobilă şi textile, controlat de familia de antreprenori locali Filip, are în plan extinderea activităţii pe piaţa din SUA. Această mutare face parte din strategia mai amplă de dezvoltare a businessului autohton, spune Mihai Filip, CEO al Taparo. Grupul trimite deja la export produse în multe pieţe din Europa, Asia şi Orientul Mijlociu, următoarea ţintă fiind SUA.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Fondatorii Shoteria, primul bar de shoturi deschis local, au dezvoltat businessul pe segmentul de evenimente, dar au inaugurat şi un restaurant şi un magazin specializat
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Fondatorii Shoteria, primul bar de shoturi deschis local, au dezvoltat businessul pe segmentul de evenimente, dar au inaugurat şi un restaurant şi un magazin specializat 9 nov 2023

Fondatorii Shoteria, primul bar de shoturi deschis în România în urmă cu circa opt ani, au în plan extinderea portofoliului de afaceri cu un salon de evenimente în centrul Bucureştiului, în zona Piaţa Victoriei.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor. GLO Marine: Într-o industrie foarte nişată, nu apar multe firme peste noapte. Suntem una dintre puţinele companii din Europa atât de tinere care participă în proiecte de mare anvergură
ZF 15 minute cu un antreprenor. GLO Marine: Într-o industrie foarte nişată, nu apar multe firme peste noapte. Suntem una dintre puţinele companii din Europa atât de tinere care participă în proiecte de mare anvergură 7 nov 2023

GLO Marine este un business deschis în România în 2016, care oferă servicii integrate pentru industria navală, de la design, ahitectură navală, project management şi până la a fi furnizor de mână de lucru în şantiere.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor. Ciprian Roşca, director comercial la Cramele Recaş: Suntem la capacitate maximă, ne uităm după oportunităţi de a ne dezvolta în alte zone, acesta va fi obiectivul principal
ZF 15 minute cu un antreprenor. Ciprian Roşca, director comercial la Cramele Recaş: Suntem la capacitate maximă, ne uităm după oportunităţi de a ne dezvolta în alte zone, acesta va fi obiectivul principal 2 nov 2023

Ciprian Roşca, directorul comercial al producătorului de vin Cramele Recaş, spune că principalul obiectiv al com­paniei este de a-şi extinde capacitatea, în special de depozitare şi producţie, motiv pentru care se uită în piaţă la noi oportunităţi în perioada următoare.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor.  Mario Antico, un avocat italian care trăieşte în România de 15 ani, a pornit în urmă cu trei ani Şcoala Italiană Internaţională Aldo Moro Bucureşti şi are în plan extinderea unităţii cu încă o clădire
ZF 15 minute cu un antreprenor. Mario Antico, un avocat italian care trăieşte în România de 15 ani, a pornit în urmă cu trei ani Şcoala Italiană Internaţională Aldo Moro Bucureşti şi are în plan extinderea unităţii cu încă o clădire 31 oct 2023

Mario Antico a deschis în urmă cu trei ani Şcoala Italiană Internaţională Aldo Moro Bucureşti, un colegiu care cuprinde toate ciclurile de la grădiniţă şi până la liceu şi se adresează atât elevilor români, cât şi celor străini

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor. Răzvan Cuc, RE/MAX România: În termeni de preţuri, piaţa imobiliară a stagnat, însă se vede o scădere a volumelor. Cumpărătorii aşteaptă, şi nu neapărat pentru că nu au bani
ZF 15 minute cu un antreprenor. Răzvan Cuc, RE/MAX România: În termeni de preţuri, piaţa imobiliară a stagnat, însă se vede o scădere a volumelor. Cumpărătorii aşteaptă, şi nu neapărat pentru că nu au bani 26 oct 2023

Răzvan Cuc, preşedintele reţelei de agenţii imobiliare RE/MAX România, spune că preţurile din piaţa de real estate, stagnează în ultima vreme, iar volumele tranzacţionate înregistrează o scădere atât în România, cât şi în Europa. Nu există o situaţie uniformă la nivelul tuturor oraşelor din ţară, exitând mici varianţii însă, în medie, preţurile au stagnat şi volumele au scăzut.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor. Adina Plopeanu, proprietara hotelului Privo din Târgu-Mureş: Ne uităm la Cluj pentru dezvoltări ulterioare, dar nu cred că este momentul oportun, având în vedere creşterea preţurilor şi problemele cu forţa de muncă
ZF 15 minute cu un antreprenor. Adina Plopeanu, proprietara hotelului Privo din Târgu-Mureş: Ne uităm la Cluj pentru dezvoltări ulterioare, dar nu cred că este momentul oportun, având în vedere creşterea preţurilor şi problemele cu forţa de muncă 24 oct 2023

Adina Plopeanu, proprietara hotelului Privo din Târgu-Mureş, are pe lista următoarelor dezvoltări Clujul, însă proiectele de investiţii sunt amânate până când situaţia eco­no­mică locală nu se va mai stabiliza.

citește mai mult