• Leu / EUR5.0846
  • Leu / GBP5.7681
  • Leu / USD4.3948

ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Clubul de business networking Bizz.club, ce a ajuns la 700 de membri, s-a extins în franciză în Madrid şi Londra pentru a-i atrage pe antreprenorii români de peste graniţe

08.10.2024, 00:05 Autor: Miruna Diaconu

Clubul de business networking Bizz.club a ajuns la 700 de membri în România, e vorba de antreprenori care văd în această iniţiativă o modalitate de a-şi dezvolta cunoştinţele şi, ulte­rior, şi afacerile. Acest concept este activ pe piaţa locală de circa zece ani, fiind lansat de Lorand Soares. În urmă cu trei ani, el s-a retrat, iar businessul a fost preluat de Călin Iepure. Acesta din urmă a intrat în Bizz.club prima dată în calitate de membru, ulterior a devenit unul dintre francizaţi, iar mai apoi acţionar.

„Într-o zi, cel care a fondat Bizz.club, Lorand Soarez, a spus că vrea să vândă 90% din business şi s-a în­drep­tat către noi, francizaţii, spunând că suntem cei mai potriviţi să devenim acţio­nari“, povesteşte Călin Iepure, acţio­nar Bizz.club, prezent în cadrul emi­siunii ZF 15 minute cu un antre­prenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank.

Încă de la început, businessul s-a dezvoltat în sistem de franciză, sistem pe care Călin Iepure l-a dus mai departe apoi. Astăzi, sub umbrela Bizz.Club există 18 cluburi, dintre care 16 se află în România, iar două sunt dincolo de hotare, în Madrid şi Londra, ultimul fiind deschis în urmă cu şase luni. Călin Iepure îşi doreşte însă să dezvolte şi mai departe acest business peste graniţe.

„Avem Bizz.club Madrid. A fost prima noastră franciză internaţională. Pe a doua am deschis-o recent, e vorba de cea din Londra. Avem în plan să mai inaugurăm cluburi în Paris, Dublin şi Bruxelles, acestea fiind oraşele ce se află deja pe harta noastră. Suntem în discuţii cu antreprenori români din acele zone“, mai spune Călin Iepure.

La fel ca pe plan local, în cluburile din afara ţării membri sunt antreprenorii români.

„Aceasta a fost ideea pentru care am lansat aceste francize în afara ţării - pentru a aduce antreprenorii români la un loc. De fapt, e vorba de antreprenorii vorbitori de limba română.“ El face referire la faptul că unii antreprenori sunt străini, dar ştiu România şi vorbesc şi limba.

În România, Bizz.club are prezenţă în mai multe oraşe, însă antreprenorul spune că mai există loc de dezvoltare. Aşadar, vizează extinderea în noi localităţi, precum Hunedoara, Craiova, Oradea, Piteşti, Focşani şi altele.

Pentru deschiderea unei astfel de francize, costurile pornesc de la 5.700 de euro şi pot ajunge până la 10.000 de euro, în funcţie de mărimea localităţii în care se deschide clubul.

Comunitatea Bizz.club este formată din circa 700 de antreprenori care au businessuri mici şi mijlocii, oameni care îşi doresc să îşi dezvolte afacerile. Bizz.club organizează săptămânal întâlniri ale membrilor cu traineri, specialişti sau antreprenori cu businessuri mari.

„Aducem la un loc antreprenori care îşi doresc să crească, antreprenori care vor să îşi dezvolte businessul. Învăţăm unii de la alţii şi de la mentorii noştri. Avem peste 90 de mentori“, mai spune Călin Iepure.

Prin astfel de întâlniri, susţine el, antreprenorii se cunosc între ei, descoperă provocările cu care se confruntă fiecare şi reuşesc să se sprijine reciproc. Membri plătesc o taxă anuală de 647 euro.

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susținerea ZF 15 minute cu un antreprenor