♦ Cel mai vândut produs al platformei este asigurarea de tip RCA, însă clienţii mai au la dispoziţie şi asigurări Casco, de călătorie, de casă şi alte produse precum asistenţă rutieră.
Adrian Pică, Bianca Cristea şi Andrei Firoiu au lansat platforma pretulmeu.ro, un business de comparare a preţurilor la asigurări, după ce au acumulat experienţă ca angajaţi, lucrând inclusiv pentru mari corporaţii. Pe termen mediu, obiectivul lor este ca platforma să ajungă principalul broker online de asigurări şi produse financiare.
Adrian Pică a lucrat în cadrul unor companii precum Bolt şi Gate Safe, un broker online de asigurări, pe poziţii precum vicepreşedinte de produs ori chief product officer. Bianca Cristea are o experienţă de 20 de ani în domeniul asigurărilor, în timp ce Andrei Firoiu a lucrat în domeniul IT.
Platforma dezvoltată de ei, pretulmeu.ro, a fost lansată la începutul anului trecut şi a ajuns până pe locul al cincilea în topul vânzărilor online de poliţe din România, susţine Adrian Pică, cofondator şi CEO al businessului. „Am crescut mai repede decât ne făcusem noi calculele iniţial“, spune antreprenorul, prezent în cadrul emisiunii ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect ZF şi UniCredit Bank.
Investiţia iniţială a fost susţinută de fondurile celor trei antreprenori, însă Adrian Pică nu a menţionat suma necesară demarării proiectului. La jumătatea anului trecut, start-up-ul a reuşit să atragă o rundă de finanţare, după cum a spus el.
Datele de pe platforma de analiză a companiilor Termene.ro arată în continuare că în acţionariatul firmei care operează platforma – ABA Digitech - se află doar cei trei antreprenori.
Adrian Pică este încrezător că businessul va putea creşte în continuare foarte mult, în contextul în care mai există loc de dezvoltare în piaţă.
„Vânzările online reprezintă cam 5% din piaţa românească de asigurări. Este jumătate faţă de ponderea din Italia. Iar dacă ne uităm la Germania sau Marea Britanie, acolo procentul e de 60-80% din total produse de asigurări. Vedem oportunităţi multiple în următorii ani în România“, explică el.
Preţulmeu.ro este un broker online de asigurări, practic vinde produsele altor asiguratori. Adrian Pică susţine că prin reducerea comisionului propriu, platforma încearcă să ofere printre cele mai mici preţuri din piaţa de profil.
„Noi încercăm să investim foarte mult în tehnologie şi în automatizare pentru a avea un număr cât mai mic de angajaţi şi pentru avea costuri de operare cât mai mici. O parte din aceste reduceri de costuri le transmitem mai departe clienţilor noştri. În cazul unor produse de tip RCA, diferenţa de preţ între noi şi alţi poarte să fie între 60 de lei şi 120 lei“, mai spune Adrian Pică.
Cel mai vândut produs al platformei este asigurarea de tip RCA, însă clienţii mai au la dispoziţie şi asigurări Casco, de călătorie, de casă, dar şi alte produse precum asistenţă rutieră. Platforma va adăuga şi alte servicii, precum precum un comparator pentru credite - de nevoi personale, de locuinţe, astfel încât să acopere toată plaja produse financiare (produse unde se poate face o comparaţie online).
„Aceste comparatoare există în toate ţările. Industria este deja stabilă în alte pieţe pentru că astfel de companii activează de mai mulţi ani. Jucătorul numarul unu din Italia a fost cumpărat de un fond de private equity cu 1 mld. euro. Modul acesta de comparaţie online a preţurilor în cazul produselor financiare şi de asigurări este un business foarte bun în multe ţări din Europa“, conchide el.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE