Ford este al doilea constructor auto din România şi unul dintre cei mai mari zece exportatori din economie.
„România, cu actualele politici şi proceduri administrative, cu birocraţia care afectează viteza implementării proiectelor, va fi în mare parte neschimbată faţă de unde este astăzi.
Aceleaşi provocări vor rămâne – cum să atragă investiţii cu o infrastructură subdezvoltată, cu un sistem educaţional subdezvoltat şi un sistem politic imprevizibil.
Hemoragia de talente va mai încetini în timp, dar va continua să existe, pe măsură ce restul Europei, inclusiv Europa Centrală şi de Sud, va continua să se dezvolte cu un ritm rapid.
Părţi ale României, în special cele din apropierea graniţelor cu Serbia şi Ungaria dar şi cele din jurul Bucureştiului, vor continua să se dezvolte cu un ritm mai accelerat decât restul ţării, în timp ce sudul şi nord-estul, fără infrastructură nouă, vor rămâne în urmă.
Tehnologia, indiferent că vom vorbi de trenuri mai rapide, transport autonom şi electrificat, va rămâne la graniţa României, fără factori care să o atragă înăuntrul ţării.
Cel mai de preţ bun pe care îl are România este populaţia sa, iar acest lucru nu se va schimba. Este extrem de important pentru prosperitatea viitoare a ţării ca aspiraţiile actualei şi următoarei generaţii de români să se întâlnească.“
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE