Pandemia a influenţat multe aspecte ale vieţii românilor, în special ce înseamnă şi cum arată acasă. Zilele petrecute în casă au fost prolifice pentru proiectele de renovare sau amenajare a locuinţei, oamenii fiind preocupaţi de confortul propriului cămin.
În 2020, Mobexpert a accelerat îmbunătăţirea tuturor serviciilor oferite clienţilor. O importanţă deosebită a fost acordată livrării rapide a produselor. Ne-am concentrat resursele pentru automatizarea depozitelor şi pentru creşterea gradului de digitalizare. Astfel, Mobexpert a ajuns să poată livra comenzi online în 24-48 de ore. Am depus eforturi susţinute pentru ca experienţele clienţilor nostri să fie cât mai utile, plăcute şi rapide.
Cea mai mare provocare a anului 2020 a fost închiderea magazinelor, timp de o lună.
Mobexpert a decis să îşi asume pierderile financiare extrem de mari pentru a îşi proteja atât clienţii, cât şi angajaţii. A fost prima oară în cei 27 de ani de existenţă a companiei când magazinele au fost închise. Sănătatea clienţilor şi angajaţilor a fost însă prioritară. În perioada de incertitudine generată de izbucnirea epidemiei, motivaţia de a depune toate eforturile pentru a depăşi situaţia critică a fost dată de responsabilitatea faţă de cei peste 2.000 de angajaţi şi faţă de clienţii noştri.
A fost primul meu an în calitate de CEO; un an foarte intens, marcat de provocări majore, dar şi de eforturi susţinute pentru a le depăşi. Un an care a confirmat că adaptarea şi flexibilitatea sunt extrem de importante în business, mai ales în perioade de criză, indiferent de natura acesteia.
Află aici cele mai importante informatii despre Gala ZF 2022
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE