ZF 24 de ani

Camelia Ene, country chairman & CEO, MOL România, despre anul 2021

23.11.2022, 13:00

2021 este anul în care am accelerat ritmul de dezvoltare pe toate segmentele – retail, wholesale, carduri, GPL, lubrifianţi, petrochimie –, adoptând şi o strategie actualizată la nivel de grup, care pune accent pe sustenabilitate, eficienţă şi economie circulară. Totodată, am continuat să investim în echipele noastre şi să sprijinim comunităţile din care facem parte şi nu numai. Având un model de afaceri rezilient şi integrat, am reuşit să ne continuăm planurile de investiţii şi am pus un accent şi mai mare pe digitalizare şi electromobilitate.

În acest sens, o realizare majoră a anului 2021, în urma unei proceduri de licitaţie publică, a fost încheierea acordului cu Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) şi demararea lucrărilor, în acelaşi an, pentru dezvoltarea şi construcţia a
14  staţii de servicii dispuse astfel: 10 pe ruta Nădlac - Sibiu (A1), două pe ruta Piteşti - Bucureşti (A1) şi două pe ruta Cernavodă - Constanţa (A2). Termenul estimat pentru deschiderea noilor staţii  este finalul anului 2022. Noile staţii de servicii reflectă obiectivele MOL de diversificare a portofoliului pentru clienţi, conform strategiei actualizate a Grupului MOL 2030Ă SHAPE TOMORROW, segmentul consumer services continuându-şi transformarea într-un retailer de bunuri de consum centrat pe digitalizare şi un furnizor integrat de servicii complexe de mobilitate.

Află aici cele mai importante informatii despre Gala ZF 2022