TEILOR şi-a păstrat spiritul antreprenorial timp de 24 de ani. Astfel, fiecare an a venit, în sine, cu provocările lui, însă 2019 a reprezentat un milestone (punct de cotitură - trad.) pentru brand şi echipă: paşii către internaţional. După 20 de ani de consolidare a prezenţei brandului în România, în 2019, TEILOR a depăşit graniţele ţării, orientându-se mai departe către Europa – mai exact către Polonia şi Bulgaria. Intrarea pe două noi pieţe a venit cu provocări, dar şi cu nenumărate oportunităţi. Am conturat o nouă strategie adaptată pieţelor internaţionale, am dezvoltat noi echipe, am identificat perspective diferite. Anul 2019 a reprezentat doar începutul expansiunii internaţionale, în prezent, brandul deţine 13 magazine fizice în Polonia, Bulgaria, Cehia şi Ungaria şi o prezenţă digitală, o prezenţă online puternică prin intermediul platformelor de e-Commerce: teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.pl şi teilor.bg.
Află aici cele mai importante informatii despre Gala ZF 2022
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE