ZF 24 de ani

Marco Hoessl, CEO al Kaufland România şi Republica Moldova, despre anul 2020

22.11.2022, 22:11

 

Mă voi raporta la anul 2020. De ce? Pentru că 2020 a reprezentat o schimbare de paradigmă în societate şi economie. Realitatea tuturor s-a transformat. Modelele de business au fost regândite.

Anul 2020 a însemnat provocări noi, intense, dar, în schimb, a venit şi cu oportunităţi. Cu un nou mind-set. Cu resetarea valorilor şi a priorităţilor. Ne-am adaptat cu toţii şi am dus împreună lupta cu pandemia.

În 2020, echipa Kaufland a fost şi mai motivată, şi mai determinată în planurile pe care le avea. Nu ne-am oprit şi nu am dat înapoi nicio secundă. Am accelerat inteligent, punând pe primul plan consumatorul, siguranţa lui şi a echipelor şi calitatea.

Am inovat, am continuat să investim, să sprijinim producătorii locali, să susţinem comunităţile locale şi internaţionale. Ne-am implicat. Am acţionat cu responsabilitate.

„Anul 2020 m-a învăţat să îmi activez toate simţurile.
Să văd mai clar, dincolo de aparenţe. Clienţii, de asemenea, ne-au ajutat să navigăm în acest necunoscut. Ne-au fost busolă în regândirea planurilor.”

Ne-au ajutat să le fim lideri sau, de fapt, să regândim conceptul de leadership.

Acum doi ani, împreună cu ei, cu partenerii şi colaboratorii noştri, am avut puterea şi motivaţia necesară pentru a sărbători 15 ani de activitate în România. Şi continuăm.

Dacă ar fi să o iau de la capăt, fie că vorbim de 2020 sau de orice alt an, nu aş face nimic diferit. Pentru că, indiferent de context, împreună cu echipa mea, am reuşit să trecem cu bine peste orice provocări.

De departe cel mai important aspect în plină pandemie mi s-a părut a fi sprijinul pe care aveam obligaţia şi responsabilitatea să îl acordăm producătorilor locali. Era important să îi ajutăm să îşi continue activitatea.

În acest sens, îmi amintesc articolul din Ziarul Financiar, publicat la începutul lunii aprilie 2020.

Titlul era ca o gură de oxigen şi de speranţă într-un mediu în care ştirile negative erau peste tot: „Efecte pozitive ale pandemiei: relaţia dintre producătorii locali şi retailerii străini s-a consolidat.”

Cred că pandemia asta ne-a învăţat: să rămânem uniţi.

Află aici cele mai importante informatii despre Gala ZF 2022