ZF 24

A pariat pe un magazin online pentru designeri români. „Vrem să le scoatem pe femei din sfera hainelor trase la indigo.“

A pariat pe un magazin online pentru designeri români....

Autor: Cristina Roşca

19.07.2015, 10:29 2381
„Vrem să le scoatem pe femei din sfera hainelor trase la indigo.“
 
Magazinul online Moja.ro a fost fondat acum circa patru ani de către antreprenoarea Alis Gheorghiţă care a identificat atunci o nişă nexplorată pe piaţa de modă şi a pa­riat pe designerii ro­mâni. „Acest segment nu era foarte dezvoltat, aşa că am profitat de toată ex­perienţa acumulată în marketing şi pro­mo­vare şi am reuşit să ofer pie­ţei o gamă variată de pro­duse sem­nate de desig­neri ro­mâni, toate în acelaşi loc“, afirmă ea. Uitându-se în urmă, antreprenoarea adau­gă că a mizat pe faptul că fe­meile preferă să aibă haine unice, realizate în ediţie limi­tată. „Ne dorim să le „scoa­tem“ pe femei din sfera hai­nelor cumpărate din mall, a hainelor trase la indigo, care nu transmit niciun me­saj şi care nu oferă unicitate (...).“
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO