ZF 24

Absolvenţii de MBA şi mass-media sunt cele mai bune surse de informare pentru cei care vor să urmeze cursurile unui program de educaţie managerială

Absolvenţii de MBA şi mass-media sunt cele mai bune...

Autor: Radu Racu

23.04.2014, 20:00 99

Experienţa unor prieteni sau cunoştinţe care au absolvit un program de MBA a devenit cea mai importantă sursă de informare pentru persoanele interesate de acest tip de studii manageriale, în timp ce târgurile educaţionale sau promovarea făcută de universităţi se clasează pe poziţii inferioare, arată rezultatele sondajului care a stat la baza realizării suplimentului Top MBA.

Circa 36% din respondenţi, absolvenţi în 2013 ai şcolilor de afaceri locale, au indicat prietenii sau cunoştinţele când au fost întrebaţi de unde au aflat despre programul de MBA pe care l-au urmat, o proporţie de aproape trei ori mai mare decât în anul precedent.

Experienţa foştilor cursanţi devine un criteriu tot mai important în alegerea programelor de MBA, alături de renumele şcolii sau pregătirea internaţională a profesorilor. Mass-media a căzut pe locul al doilea în 2014 în topul principalelor surse de informare pentru cursurile de MBA, doar 28% din participanţii la sondaj spunând că au aflat pentru prima dată despre studiile postuniversitare din presă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO