ZF 24

Adina Basag este noul Group Creative Director al Graffiti BBDO

04.03.2009, 16:11 100

Adina Basag (27 de ani) va ocupa pozitia de Group Creative Director al agentiei de publicitate Graffiti BBDO, dupa ce timp de patru ani a facut parte din echipa de creatie a Graffiti BBDO si a lucrat pentru clienti precum Banca Romaneasca, Tuborg, Pepsi Light sau Scandia.

“Adina va coordona o mare parte din proiectele Romtelecom si contul Tuborg, întarind structura seniorala a departamentului, formatăadin Mihai Gongu, Deputy Creative Director, si Roxana Panaitescu, Group Creative Director”, spune Ema Prisca, directorul de creatie de la Graffiti BBDO.

Adina Basag a terminat SNSPA cu specializarea Publicitate si Mass Media si a inceput cariera in publicitate in urma cu sase ani. Graffiti BBDO face parte din grupului BBDO Romania, format din Media Direction (media), Proximity (CRM-managementul relatiei cu clientii) si Pleon Graffiti (PR). Potrivit informatiilor publicate pe site-ul Ministerului Finantelor Publice, agentia a avut, in 2007, o cifra de afaceri de 23,35 mil. euro. Printre competitorii Graffiti BBDO se numara McCann Erickson, Grey Bucharest sau Leo Burnett.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO