Generali România, compania de asigurări locală a grupului italian cu acelaşi nume, s-a mobilizat în perioada stării de urgenţă ajungând la un nivel de interacţiune prin instrumente digitale la un nivel greu de imaginat înainte de aceasta provocare, cu efecte permanente asupra modului de lucru, potrivit informaţiilor furnizate de asigurător pentru catalogul Cei mai mari jucători din economie, ediţia 2020, pe care Ziarul Financiar îl va lansa în perioada următoare.
„În această perioadă, în primul rând, am reuşit să ne susţinem clienţii ca şi înainte de criza sanitară. Cu ajutorul unei echipe care s-a mobilizat exemplar, am învăţat foarte repede cum să lucrăm la distanţă, atât între noi, cât şi cu clienţii şi cu partenerii noştri şi să interacţionam prin instrumente digitale la un nivel greu de imaginat înainte de aceasta provocare. Este un pas mare pe care l-am făcut atât din punct de vedere al mentalităţii, cât şi al resurselor tehnice necesare, cu efecte permanente asupra modului nostru de lucru. Din perspectiva afacerilor, industria asigurărilor este dependentă, la rândul său, de evoluţia economiei în ansamblul de finanţările acordate şi de investiţiile efectuate, iar, din acest punct de vedere, consecinţele nu sunt încă pe deplin vizibile“, a spus Adrian Marin, CEO al Generali România.