Grupul de companii Floria, care administrează platforma online floria.ro şi divizia de vânzări speciale şi pentru segmentul corporate, a înregistrat anul trecut venituri de 1 mil. euro, în creştere cu 43% faţă de anul precedent.
„Floria a vândut anul trecut flori în valoare de un milion de euro, din care 75% sunt vânzări realizate prin intermediul platformei www.floria.ro. Restul de 25% reprezintă vânzări către segmentul corporate şi comenzi speciale pentru evenimente personale sau de afaceri“, a declarat pentru ZF Marina Matei, e-Commerce Manager al Floria.ro. Acţionarul majoritar al Floria este compania Zurich Broker de Asigurare-Reasigurare SRL. Cel mai mare rival al Floria este grupul Floridelux.ro, care estima pentru anul precedent afaceri de 800.000-900.000 de euro.
Anul trecut, grupul Floria a avut ca obiectiv principal creşterea vânzărilor online, efort susţinut prin creşterea numărului de parteneri în ţară, fidelizarea clienţilor, precum şi demararea unui proiect de extindere care implică investiţii de peste 200.000 de euro până la finalul lui 2015, a declarat Marina Matei. Proiectul de extindere a avut ca primă etapă rebrandingul în online şi separarea businessului online de operaţiunile offline şi B2B, cu strategii de dezvoltare pe fiecare divizie.