Solina România (fostă Supremia Grup), cel mai mare producător de ingrediente pentru industria alimentară, a finalizat anul 2019 cu o cifră de afaceri de aproximativ 141,3 mil. lei (29,8 mil. euro), în scădere cu 25% faţă de anul anterior, potrivit calculelor ZF pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor. Compania a avut anul trecut un profit net de aproximativ 13,7 mil. lei (2,9 mil. euro), în scădere cu 32% faţă de anul precedent, şi un număr mediu de 259 de angajaţi, conform datelor publice.
Solina România are în portofoliu produse precum condimente naturale şi ierburi, mixuri de condimente, mixuri de ingrediente funcţionale pentru industria alimentară. În primăvara anului 2017 antreprenorul Levente Bara a anunţat că a ajuns la o înţelegere cu grupul francez Solina pentru vânzarea producătorului de ingrediente pentru industria alimentară şi de condimente Supremia Grup. Exitul survenea la 16 ani după ce antreprenorul a fondat businessul, valoarea tranzacţiei fiind estimată la 30-40 mil. euro la acel moment.