ZF 24

Afacerile Profi au sărit de 7 mld. lei în 2019 după o creştere de 23%. "Targetul nostru e să fim numărul unu în piaţă. Va fi o luptă încrâncenată, iar noi pentru prima poziţie ne vom bate cu Lidl."

Afacerile Profi au sărit de 7 mld. lei în 2019 după o creştere de 23%. "Targetul nostru e să fim numărul unu în piaţă. Va fi o luptă încrâncenată, iar noi pentru prima poziţie ne vom bate cu Lidl."

Călin Costinaş, deputy CEO al Profi: Targetul nostru e să fim numărul unu în piaţă. Va fi o luptă încrâncenată, iar noi pentru prima poziţie ne vom bate cu Lidl. Lupta nu va fi uşoară, dat fiind că Lidl are un format bine pus la punct şi are şi un grup puternic în spate. Totuşi, spaţiul nostru de manevră e mult mai mare dat fiind că avem mai multe formate uşor de adaptat. Astfel, e doar o chestie de timp să ajungem lider

Autor: Cristina Roşca

04.06.2020, 19:30 397

♦ Retailerul are peste 1.200 de magazine pe format mic – proximitate şi supermarket –, fiind cel mai extins jucător local ♦ Compania continuă expansiunea cu cel puţin 260 de unităţi noi, menţinând astfel ritmul deschiderilor din ultimii ani.

Reţeaua de super­marke­turi Profi, controlată de fondul de investiţii Mid Eu­ropa Partners, a obţi­nut anul trecut o ci­fră de afaceri de 7,2 mld. lei, în creş­tere cu 23% comparativ cu 2018. Mai mult, busi­nes­sul s-a dublat în perioada 2016-2019.

„Am crescut atât datorită expansiunii, dar şi like for like (vânzări comparabile – n.red.). Datele pe care le avem arată că like for like, fără a ţine cont de expansiune, suntem cu câteva procente peste piaţă. Cu siguranţă la creşterea de 23% a contribuit şi expansiunea, însă trebuie ţinut cont de faptul că deschiderile sunt întinse pe parcursul unui întreg an, aşa că unele magazine au prins doar una sau două luni de funcţionare“, spune Călin Costinaş, deputy CEO al Profi.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO