ZF 24

Agenţia de comunicare GMP & U a câştigat contul Tazz, în urma unei licitaţii, şi îşi extinde portofoliul de clienţi din zona de brand şi lifestyle

Agenţia de comunicare GMP & U a câştigat contul Tazz,...

Autor: Roxana Rosu

21.11.2024, 12:49 103

Agenţia de comunicare GMP & U a câştigat contul Tazz, în urma unei licitaţii, şi îşi extinde portofoliul de clienţi din zona de brand şi lifestyle.

Noua colaborare vine într-un context de creştere a industriei platformelor de livrare rapidă din România, care s-a dezvoltat puternic odată cu perioada pandemiei.

„Tazz este un cont care ni se potriveşte perfect, în contextul rebrandingului de anul trecut. GMP & U este an idea company, care se concentrează pe co-creaţie alături de client şi, în general, pe oameni şi pe campaniile originale pe care le putem realiza împreună. Tazz este o companie deschisă spre inovaţie în comunicare, căreia nu îi este teamă să facă lucruri în afara tiparelor, aşa cum orice echipă creativă şi-ar dori. Împreună vom aduce magia în proiecte şi tot împreună vom gestiona provocările pe care le întâmpină industria dinamică a clientului nostru”, a declarat Ioana Mănoiu, General Manager, GMP & U.

Echipa GMP & U, alocată contului Tazz, este formată din patru divizii: Comunicare de Brand, Social Media, Creaţie şi PR & Crisis.

„Suntem într-o industrie foarte dinamică, ceea ce reprezintă atât o provocare, cât şi o oportunitate. Ne-am dorit întotdeauna să comunicăm transparent şi responsabil, să dezvoltăm instrumente prin care să ne înţelegem mai bine clienţii şi să ne ajutăm, partenerii şi colaboratorii să crească. În acelaşi timp, ne place să inovăm, să găsim modalităţi mereu noi, şi chiar surprinzătoare, de a ajunge la public. Iar aici cred că viziunile Tazz şi GMP & U s-au întâlnit în mod fericit. Sperăm ca această chimie să continue şi să se concretizeze în proiecte de impact, dar în care să nu uităm să ne simţim bine şi să fim creativi”, a adăugat Cristina Sauciuc, Head of Brand & Communications, Tazz.

GMP & U, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de comunicare din România.

Începând cu anul 2023, în urma unui proces de rebranding, agenţia a devenit an IDEA Company. Cu o echipă de 50 de angajaţi, noua agenţie are o componentă strategică şi creativă puternică, la care se adaugă cinci departamente specializate: Consultanţă & PR, Campanii integrate, Employer Branding, Digital & social media, Evenimente

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels