ZF 24

Agenţia de relaţii publice DiFine PR mizează pe dublarea businessului în 2020

Diana Iosu, fondatoare şi acţionar unic al DiFine PR

Diana Iosu, fondatoare şi acţionar unic al DiFine PR

Autor: Adrian Seceleanu

22.10.2020, 06:00 288

Agenţia de relaţii publice DiFine PR, un business lansat în urmă cu 3 ani de Diana Iosu, fost manager de comunicare externă şi relaţii cu media al grupului Telekom România, estimează o dublare a businessului în 2020, de la 0,3 mil. lei în 2019, şi are ca obiectiv ca în următorii trei-cinci ani să ajungă între principalele agenţii de relaţii publice pe segmentul de tehnologie.

“În pofida contextului dificil pe care îl experimentăm, anul acesta am avut un parcurs sănătos în business, ne-am mărit echipa şi vom continua să ne extindem. De asemenea, această toamnă este foarte intensă. Vom termina chiar mai bine anul acesta decât anul trecut; estimez o dublare a business-ului la final de an. Ne-am propus ca în 3-5 ani să fim între principalele agenţii care oferă servicii de comunicare pentru companii de tehnologie mai ales că experienţa şi portofoliul pe care îl avem ne recomandă pentru această poziţie”, a declarat Diana Iosu, fondatoare şi acţionar unic al DiFine PR. Ea are 22 de ani de experienţă în comunicare pentru doi dintre cei mai mari operatori de telecom de pe piaţa locală, Vodafone şi Telekom.

Agenţia are în portofoliu câteva zeci de clienţi, dintre care mai mult de 60% provin din domeniul IT&C. “Până la acest moment, agenţia de comunicare a lucrat cu 45 de branduri, cele mai multe dintre acestea fiind din zona de tehnologie sau domenii conexe: programul global de incubare NASA Space Apps Challenge, McKinsey & Company, GapMinder Venture Capital, Techcelerator, InnoEnergy Central Europe, ClujHub, Fenix, Bitcoin Romania, Emailtree AI (Luxembourg), Innoship Technology, Cyscale, SecurifAI, Xvision, Gumzzz,  Smartdreamers, Future Work Force, Cassa, Cartloop, Apiary, etc.”

Principalele servicii oferite sunt consultanţă în comunicare, strategie, campanii integrate de comunicare, anunţuri de lansare pe piaţă şi/sau listări, organizare de evenimente, consultanţă pentru situaţii de criză, comunicare digitală şi social media, în funcţie de nevoile si de stadiile businessurilor comunicate. Compania Difine PR SRL a raportat în 2019 la Finanţe afaceri de 0,3 mil. lei cu un profit net de 79.898 lei.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO